6 июн. 2024 г., 10:09

Предизборни някакви 

  Проза » Другие
139 2 10

НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА!

 

В която това да става, което за нищо да става,

където да се случват случки неслучващи се,

където кучетата изяждат хората,

но процъфтяват приютите,

глобяват те, че колата ти в дупка

на пътя е влязла и сама не излязла...

Където за градоносните облаци пари няма,

но за къщи за гости има,

от еврофондове кинти точат,

сглобки разни ги лочат...

----------------------------

"Административният съд в Стара Загора обяви ареста на Георги Георгиев, обвинен за нападението над Дебора Михайлова, за незаконосъобразен."

© П Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Както винаги си права, в допълнение и коментарите ти.
  • И никоя медия никъде не съобщава, че за незаконосъобразен е обявен първият (полицейски) арест на обвиняемия от случая Дебора. И това решение няма отношение към взетата по-късно постоянна мярка за неотклонение "задържане под стража".
    Но нали трябва да има шок-бомба заглавие.
    Та недейте да бързате да плюете държавата🙂.
  • художника (Веселин Христов) - някога някой си ни прекръсти на Абсурдистан.
    , Ник и Гош - благодаря и на вас за съпричастността!
    🙏
  • Съпричастен с написаното.
    Поздравявам те.
  • Дани - абсурдите и парадоксите са част от обикновеното ежедневие на обикновения електоратчик, за съжаление. Благодаря!

    Вале - и за градоносните облаци знаем: скъпо е, над голям град не е добре да се обстрелват и т.н.
    Но България е най-голямата демографска пустиня в Европа (наскоро научих този термин), т.е. цели райони най-малко населени, обезлюдени. След поредната градушка във Великотърновско по селата какво им остава на хората от селата? Отново да присаждат и да се молят за късна топла есен, за да изкарат нещо, и да не ги връхлети дотогава отново.
    За това пари няма, скъпо е. Иначе на думи всички обичаме красивата си Родина, а тя - пустиня. Не питам и не коментирам къде се наливат парите в последните години, защото всички знаят. Само ми е жал за хората.
  • Тук престъпниците имат повече права от данъкоплатците, които чиновника ги разкарва от гише на гише и ако им остане малко свободно време може и да поработят за заплатата му.
  • Пепи, всеки ред ти е написан с болка и за съжаление е истина!
  • Паленке, какви са мотивите на съда не знам, но вероятно има нарушени процедури. Проблемът е, че прекалено много игнорираме задълженията си. По отношение на градоносните облаци например - ами изстреляни са възможните снаряди, които - ако не знаеш - са и доста скъпи, но без ефект. И го обясниха. Не че някой не си е свършил работата, просто невинаги става.
  • Валя - възмущението ми е от случая "Дебора" най-вече и в последните дни случващото се у нас. Англичаните да се оправят. За този случай четох подробно за онлайн програмата им и как са го направили, системата им го е допуснала.
  • Ами сигурно няма и такава държава, дето всеки си крие данъците и се чуди как да спести задълженията си.
    Нещо за ония българи, които ужилиха с 50 милиона британската социална система?
    Ние сме феномени в маменето, в изкрънкването, в укриването на данъци и хленчим ли, хленчим - до възБог - колко сме онеправдани.
Предложения
: ??:??