19 июл. 2014 г., 18:39

Приключенията на Мадона в паралелния свят 

  Проза
1012 0 5
2 мин за четене

 

 Превключвам си каналите от сериал на сериал и попадам на някакви гарвани и някаква дето се мятка по пясъка  и пее,че и е студено. Изведнъж ми  светва - я! баба ти Мардж замръзва, тя и без т'ва си е мумия. Пак ще я изкопаят след хиляди годни и ще се въргаля по сцената ляик ъ върджин, а зелени извънземни ще и хвърлят зелени американски долари. До тогава американците ще са колонизирали Марс, Луната и още няколко  галактики, всички ще пият Кока-Кола Галъкси, Дядо Коледа ще е лице на марката и ще е пуснал  еленчетата на франчайз. 
Честно да си призная,когато видя Мадона и си мисля "45 години стигат". Изведнъж ми хрумва ексентричната идея, че тя може да се окаже идеалното лице на комунизма, както брилянтно и е паснала идеята да е поп икона. Виждам го - тя в палто и ушанки, по жартиери, развяла червено знаме,а зад нея марширува цял полк войничета, които и припяват ''ставай, ставай страна огромная" Не  съм наясно с руския, ама горе-долу така го виждам. Единствената промяна ще е,че ще замени еврейската звезда с петолъчка, а кабалата с руска парапсихология. Тогава бившият и мъж няма да е Гай Ричи, а Никита Михалков. Даже може да играе в негов филм. Ще е  руска "девойка", която живее в бедно село, товари каруцата с черги, баща ù е ковач - леко чорлав, мускулест симпатяга, символ на  руската мъжественост. Един сив и ужасен ден лоши хора минават през селото, убиват всички, само тя - единствена и по чудо, оцелява. Решава да си отмъсти - така след два часа встъпление, пот, кръв и клане, започва същинската част. 
След този филм става хипер звезда, обаче комунизмът пада. Тогава се снима в реклама за водка и печели фенове с репликата "ето това чукане чаках". Понеже все още хваща окото (по субективната оценка на застаряващ импресарио) я забелязват от компания за алтернативна музика. Собственикът  на компанията, известен като Дмитрий Пайнерович, загрял накъде духа вятърът, решил да ползва новия език  на който говорели всички, по-известен като английски, та затова си кръстил компанията "Брейнсторм Инкорпорейшън". На Дмитрий много му харесвало сценичното име - Мадона. Звучало някак си хем модерно, хем по християнски.  Все пак живеел в страна с традиции. С един удар - два заека. От една страна я пускал на четири часа да пее народна музика по един от неговите канали - така покривал по-консервативните слушатели, които докато пиели водка и пребивали жените си се гордеели с произхода  и историята си. От друга страна се харесвала и на по-модерните, защото винаги излизала на сцена я със синьо око, я почти колабирала от некачествена стока, а  била на възраст.  Обаче с времето започнала да додява на хората. Вече не им били интересни нито разводите и, нито връзките и с млади момчета, поизчерпала се, няма какво да си кривим душата. 
Така един ден продуцентът дошъл с гениален план. Учените измислили нов метод за подмладяване - замразяване с креон. И така Мадона нямало какво да губи, решила се.  След хиляди години неземляните открили два контейнера. Отворили ги  и от там се подали русите букли на Мадона и брадата на Дядо Коледа. Така започнала кариерата им в Новия Свят.

© Сатин Роксан Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Оргинално! Поздрав и от мен!
  • Те и сега са си в същата индустрия
  • А защо не и да ги направиш фактори в порно индустрията поради липса на вяра в Дядо Коледа и западането на Мадона като певица Така или иначе ще ми е интересно да прочета.
  • Радвам се,че ти е харесало, Емо.Да, продължението може да е Мадона в старческия дом в Банкя, дето му излиза рекламата тука Ама тя е като шотландски боец, нейната кожа, не се мори лесно. А Дядо Коледа се превръща в краен националист и сменя Волен Сидеров в бг парламента през 5550 година
  • Баси фантазията дето я имаш... Хареса ми, а и края е отворен и може да пуснеш едно продължение да видим какви ги е надробила Мадона с белобрадия старец. Поздрави.
Предложения
: ??:??