8 апр. 2024 г., 10:30

Присъд 

  Проза » Рассказы, Фантастика и фэнтези, Юмористическая
111 1 5
1 мин за четене

Станете! Присъда… Осъждам ви на пет години затвор за използване на езика на омразата при спасяването на свидетелката. Според меродавните показания на полицаите, когато сте видели катастрофиралата кола, вие не сте се подчинили на заповедта да не се намесвате и сте нарушили закона, изискващ разпределение на действията в особени моменти. Според правилата, полицаите са ви наредили да изчакате идването на пожарната и нейните действия. Вие, напротив, сте изразили неправилни чувств посредством неприличен език и сте измъкнали пострадалата от колата, с което сте попречили за професионалното изпълнение на задълженията от пристигналите час по-късно специалисти.

Нещо повече. При дава покзанията пред членовете на моралната полиция, вие сте заявили: „ Жената щеше да умре, докато ония се натуткат…“

Свидетелите в лицето на дванадесет полицая, петима тайни агенти, осем офицери от секретните служби и един възмутен гражданин, са единодушни – употребили сте език на омразата с израза „ЖЕНАТА!“, вместо правилния „човек с вагина“ и сте се присмели на отправените ви забележки, заявявайки: „Че жената беше с празни ръце 0 не носеше в тях вагина, нито в колата й имаше…“

Заради което ви осъждам на още десет години затвор.

Престъплението ви е извършено в условията на рецидив – имаме покзания на тайни свидетели, че подобни изказвания сте правили и преди това. Нещо повече – на три пъти сте забелязан да поднасяте цветя на втория члет от семейството ви, човек с вагина, като при това сте се усмихвал унизително и обидно за него…

В тази връзка ви осъждам на доживотен затвор с презумпцията, че е възможно да извършите и други подобни престъпления, което изисква предварителната ви изолация от правилно развиващото се общество…

Нека това бъде като пример за изоставащите в развитието си същества в модерното ни общество и ги направи достойни за нашия 2050 годин от либералния ер…

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??