25 окт. 2008 г., 09:27

Проклятие или Благословия 

  Проза » Другие
1220 0 2
1 мин за четене

Животът рядко предлага съкровището, което аз познавам! Не всеки има шанса да срещне такъв човек! Повече от обаятелен, повече от добър и разбиращ... повече от всичко, за което би мечтал! Нужна е една усмивка и един поглед в красивите топли очи, за да разбереш, че имаш мисия на тази земя! Мислите за бъдещето са страшно обезкуражаващи! Реалността е подтискащо жестока! Животът не прощава!Оцеляват само най-силните! Всичко е прекрасно до момента, в който настъпи раздяла... От там следва погром...

Защо ми бе даден шансът да срещна такъв човек и защо аз не разбрах късмета, който през цялото време притежавах!?

БЕШЕ ПРОПИЛЯН...

Това е проклятието, което търпим всички! Да срещнем късмета си и да не осъзнаем, че сме имали нещо свято!

В ТОВА СЕ КОРЕНИ ПРОКЛЯТИЕТО НА БЛАГОСЛОВИЯТА!

Урока, който всички трябва да научим е да не приемаме живота за даденост, както и участниците в него!

ЦЕНЕТЕ ЖИВОТА И ХОРАТА ОКОЛО СЕБЕ СИ, ЗАЩОТО КОГАТО ГИ ЗАГУБИТЕ, ЩЕ Е ТВЪРДЕ КЪСНО! 

© Бистра Иванова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??