- 1 април… За някои ден на шегата, за други ден на лъжата. Празник на политиците – особено предизборно…
- На 1 април повечето не вярват никому, а умните не вярват и на себе си…
- В една далечна, ама много далечна приказна страна, бандитите се готвели пак да откраднат изборите…
- Пазарна демокрация... Всичко се купува и продава... Ако напишат нов химн на държавата, със сигурност ще има място за влагане на реклама...
- Минава лимузина с младоженци. На капака отпред – два позлатени кръга. Знак – начален резултат 0:0...
- ...И ме гледа тя над чашката ми от кафето, и говори: „А Вие искате да ме заведете в стаята си.”...Ъ? „Не, не – казвам – Отде Ви хрумна това?”...Пък тя: „Извинете, но това беше Ваша идея, в кафето го пише...”
- Прибира се той А тя го поглежда и казва: „Скъпи, ти вечно преувеличаваш...”
- ...В 23 часа позвънили на полицията... В 23,33 часа полицията се сетила, че звъни телефонът... В 24 часа разбрали, че е нападнат полицейски патрул в циганския квартал... В 1 часа след полунощ започна разследване: какво дирят полицаи посреднощ в цигански квартал...
- Иска ми се да кажа няколко думи за живота ни днес... Но, за съжаление, тези думи не са за пред прилични хора...
- Жените, раждащи нощем, са най-пунктуалните жени на света. Като е казано – след 9 месеца, след девет месеца точно, до минута...
© Георги Коновски Все права защищены
Впрочем, за изборите ще разбере дори майката природа по разхвърляните плакати. Дори се опасявам, че планинарите вече няма да си жулят задниците с листа и коприва, нито ще харчат пари за тоалетна хартия.