Apr 1, 2021, 10:57 AM

Първоаприлски хрумвания 

  Prose » Humoristic
241 5 14
1 мин reading

- 1 април… За някои ден на шегата, за други ден на лъжата. Празник на политиците – особено предизборно…

- На 1 април повечето не вярват никому, а умните не вярват и на себе си…

- В една далечна, ама много далечна приказна страна, бандитите се готвели пак да откраднат изборите…

- Пазарна демокрация... Всичко се купува и продава... Ако напишат нов химн на държавата, със сигурност ще има място за влагане на реклама...

- Минава лимузина с младоженци. На капака отпред – два позлатени кръга. Знак – начален резултат 0:0...

- ...И ме гледа тя над чашката ми от кафето, и  говори: „А Вие искате да ме заведете в стаята си.”...Ъ? „Не, не – казвам – Отде Ви хрумна това?”...Пък тя: „Извинете, но това беше Ваша идея, в кафето го пише...”

- Прибира се той  А тя го поглежда и казва: „Скъпи, ти вечно преувеличаваш...”

- ...В 23 часа позвънили на полицията... В 23,33 часа полицията се сетила, че звъни телефонът... В 24 часа разбрали, че е нападнат полицейски патрул в циганския квартал... В 1 часа след полунощ започна разследване: какво дирят полицаи посреднощ в цигански квартал...

- Иска ми се да кажа няколко думи за живота ни днес... Но, за съжаление, тези думи не са за пред  прилични хора...

- Жените, раждащи нощем, са най-пунктуалните жени на света. Като е казано – след 9 месеца, след девет месеца точно, до минута...

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • 😊 Усмивки и от 3- ти април.
    Впрочем, за изборите ще разбере дори майката природа по разхвърляните плакати. Дори се опасявам, че планинарите вече няма да си жулят задниците с листа и коприва, нито ще харчат пари за тоалетна хартия.
  • Благодаря, Деа!
  • Тези първоаприлски хрумвания мисля,, че се отнасят за всички месеци
  • Благодаря, Елке, Роси!
  • Харесват ми твойте хрумвания! Дали е първи или втори април е все тая, лъжата си върви, а кучетата си лаят!
  • Честит първи април - денят на шегата и на шегаджиите!
  • Благодаря, Дон Бъч!
  • Честит първи април, Георги! Такава ми е на мен орисията, че днешната дата си я броя професионален празник. Пък за политиците не се кахъри - тях ние сме ги измислили, та те затова все от нас гледат
  • Благодаря, Марко!
    И гледаме към звездите...
  • Честит празник, Георги !
    Нека ни върви на майтап ! Важното е да сме от правилната страна на тревата.
  • Благодаря, Надя, Миг, Дочке, Валентине!
  • Пак ми харесаха! И по първата точка си помислих, че за политиците всеки ден е 1-ви април
  • Смешните ти хрумки , като попият се излюпват тъжни мъдрости!
  • От сутринта ми се върти в ума една (уж) несъществуваща думичка, сенсей - демокрад. На мен това ми пишеше в кафето сутринта. Ами така е, като ставам, преди да съм си легнала.
Random works
: ??:??