/Днес - с мое разрешение - даже американците празнуват рождения ми ден. Вярно - този ден е особен. В едни периоди се празнува, после отбелязва, накрая се забелязва. И рождено става всяко утро, ако си се събудил.
Та - по този случай, черпя с разказа./
Така… Най-напред – да ви поздравя, души освободени, с преминаването от грешната, тленна материалност в Рая…
Какво да ви кажа? Сами ще видите и разберете какъв е късметът ви. Е, не веднага – още сте смаяни и потресени от преминаването ви от познатата телесната форма в духовната. Виждам, че и нектарът небесен не ви е помогнал да се освестите… Някои още гълтат, но да ви обясня – това не е алкохол, не носи просветление или забрава…
Първо, трябва да осъзнаете положението си. Вече сте далеч от вашата планетка, далеч от земните теглила, от земните проблеми, от земната тежест на живота…
Второ, в Рая сте като награда. За вярата ви, за поведението, за мислите…
Трето, на Земята имахте едно задължение – да намерите пътя към Светлината. Да се съпротивлявате и борите срещу пречещите ви да намерите този път, срещу опитващите се да ви вкарат в калъпа на своите желания и мисли. Вие победихте страха и се опълчвахте срещу всякакви опити да ви наложат някакви чужди за вас помисли, желания, идеи, изисквания…
Вие бяхте сами срещу чуждите хора, опитващи се да ви налагат своите грешни и погрешни възгледи. Победихте – и сега сте тук…
Честито!
След малко ще се пръснете – който накъдето иска, според дадените ви разпоредителни заповеди. В тях ясно е отбелязано – в кой край на Рая сте определени, към коя група блажени сте разпределени, в кои ята сте назначени, какви работи тук трябва да вършите по Величайшо предназначение…
Да, ще работите… Нима мислехте, че цял ден ще пърхате безотговорно над райските паркове и ще пеете химни в Негова прослава? За тая работа си има хор „Райски звуци“, който през цялото време озвучава небесните висини. С изключение на Черния ден, когато е поканен да пее на Адския празник. Все пак, на самоиздръжка е…
Почакайте! Въпроси – после… След 10 000 райски светлинни години. Дотогава трябва да сте разбрали службата си, да сте свикнали с положението и да не задавате излишни въпроси… Провидението всичко вижда и знае, То се грижи за вас. Като най-напред ви освобождава от тежестта на излишното мислене…
Вече нячате проблеми. Никакво търсене на решения, никакви тежки размисли. Всичко ще ви е ясно! Формулирано, отпечатано, подредено. Четете и не се мъчете с мисли. Пълна свобода и щастие…
Бъдете щастливи! Тук ще имате пълна свобода в рамките на дневния режим, нощните постановления и всемогъщите разпоредби. Няма нужда от душевни мъкии търсения – всичко е във Великия кодекс. Интересува ви – отваряте, четете и изпълнявате.
Напълно свободно…
Кой там вдига ръка и крило? Ама, човече, казах – без излишни въпроси! Но ще ви отговоря – пръв и последен път. Жена, деца, родители – в Рая ги има и няма. Да, някои са тук, но защо ви са? Вашата цел не е да създавате семейство – веднъж сте го правили, няма нужда от втори опит. Вашата цел е да служите. Когато, където и каквото ви нареди Светият дух…
Да, Рай е – и едновременно с това има много работа. Която не може да се свърши само с едно Негово дихание или махване на ръката… Не, може – и Той го прави понякога. Но… Но душите не бива да пилеят времето, силите и вярата си.
Какво ще правите, ако ви оставят на самотек? Компании, клюки, химни, въздушни катастрофи при небрежен полет из Рая…
Затова Той реши, че щастието е в труда. И създаде с едно махване на ръката Голямата нива, Голямата гора, Голямото блато, Голямото море и всичко друго Голямо, което да ви помага в свободния избор на живота. Нивата иска труд, гората грижи, блатото пресушаване, морето търси рибари…
Пълна свобода! Вършите работата си, изпълнявате поставените задачи – в пълна свобода. Къде и как – не се чудете, няма да се мъчите с избор, ще ви наредят. А ангелите-надзиратели по-добре от вас знаят какво ви е нужно, какво ви е полезно, какво ви харесва…
И накрая – честито, щастливци! Добре дошли в Рая – наградата за победилите земното и личното свобдни души…
© Георги Коновски Все права защищены
Есть у меня вот такая вещица для мены - трилогия
https://otkrovenia.com/ru/prose/trilogiya