Jul 4, 2021, 9:40 AM

Раят за щастливите души 

  Prose » Narratives, Humoristic
384 4 22
4 мин reading

/Днес - с мое разрешение - даже американците празнуват рождения ми ден. Вярно - този ден е особен. В едни периоди се празнува, после отбелязва, накрая се забелязва. И рождено става всяко утро, ако си се събудил.

Та - по този случай, черпя с разказа./

Така… Най-напред – да ви поздравя, души освободени, с преминаването от грешната, тленна материалност в Рая…

Какво да ви кажа? Сами ще видите и разберете какъв е късметът ви. Е, не веднага – още сте смаяни и потресени от преминаването ви от познатата телесната форма в духовната. Виждам, че и нектарът небесен не ви е помогнал да се освестите… Някои още гълтат, но да ви обясня – това не е алкохол, не носи просветление или забрава…

Първо, трябва да осъзнаете положението си. Вече сте далеч от вашата планетка, далеч от земните теглила, от земните проблеми, от земната тежест на живота…

Второ, в Рая сте като награда. За вярата ви, за поведението, за мислите…

Трето, на Земята имахте едно задължение – да намерите пътя към Светлината. Да се съпротивлявате и борите срещу пречещите ви да намерите този път, срещу опитващите се да ви вкарат в калъпа на своите желания и мисли. Вие победихте страха и се опълчвахте срещу всякакви опити да ви наложат някакви чужди за вас помисли, желания, идеи, изисквания…

Вие бяхте сами срещу чуждите хора, опитващи се да ви налагат своите грешни и погрешни възгледи. Победихте – и сега сте тук…

Честито!

След малко ще се пръснете – който накъдето иска, според дадените ви разпоредителни заповеди. В тях ясно е отбелязано – в кой край на Рая сте определени, към коя група блажени сте разпределени, в кои ята сте назначени, какви работи тук трябва да вършите по Величайшо предназначение…

Да, ще работите… Нима мислехте, че цял ден ще пърхате безотговорно над райските паркове и ще пеете химни в Негова прослава? За тая работа си има хор „Райски звуци“, който през цялото време озвучава небесните висини. С изключение на Черния ден, когато е поканен да пее на Адския празник. Все пак, на самоиздръжка е…

Почакайте! Въпроси – после… След 10 000 райски светлинни години. Дотогава трябва да сте разбрали службата си, да сте свикнали с положението и да не задавате излишни въпроси… Провидението всичко вижда и знае, То се грижи за вас. Като най-напред ви освобождава от тежестта на излишното мислене…

Вече нячате проблеми. Никакво търсене на решения, никакви тежки размисли. Всичко ще ви е ясно! Формулирано, отпечатано, подредено. Четете и не се мъчете с мисли. Пълна свобода и щастие…

Бъдете щастливи! Тук ще имате пълна свобода в рамките на дневния режим, нощните постановления и всемогъщите разпоредби. Няма нужда от душевни мъкии търсения – всичко е във Великия кодекс. Интересува ви – отваряте, четете и изпълнявате.

Напълно свободно…

Кой там вдига ръка и крило? Ама, човече, казах – без излишни въпроси! Но ще ви отговоря – пръв и последен път. Жена, деца, родители – в Рая ги има и няма. Да, някои са тук, но защо ви са? Вашата цел не е да създавате семейство – веднъж сте го правили, няма нужда от втори опит. Вашата цел е да служите. Когато, където и каквото ви нареди Светият дух…

Да, Рай е – и едновременно с това има много работа. Която не може да се свърши само с едно Негово дихание или махване на ръката… Не, може – и Той го прави понякога. Но… Но душите не бива да пилеят времето, силите и вярата си.

Какво ще правите, ако ви оставят на самотек? Компании, клюки, химни, въздушни катастрофи при небрежен полет из Рая…

Затова Той реши, че щастието е в труда. И създаде с едно махване на ръката Голямата нива, Голямата гора, Голямото блато, Голямото море и всичко друго Голямо, което да ви помага в свободния избор на живота. Нивата иска труд, гората грижи, блатото пресушаване, морето търси рибари…

Пълна свобода! Вършите работата си, изпълнявате поставените задачи – в пълна свобода. Къде и как – не се чудете, няма да се мъчите с избор, ще ви наредят. А ангелите-надзиратели по-добре от вас знаят какво ви е нужно, какво ви е полезно, какво ви харесва…

И накрая – честито, щастливци! Добре дошли в Рая – наградата за победилите земното и личното свобдни души…

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • О!...Георги есть куда стремиться! Обязательно выучу.
    Есть у меня вот такая вещица для мены - трилогия
    https://otkrovenia.com/ru/prose/trilogiya
  • Благодаря, Сенилга, Скитнице, Васке, Ирина!
    За Рая е важно да носиш себе си.
    Специално за Сенилга - https://otkrovenia.com/bg/proza/chistilishteto-plyus-ada-i-raya
    Може да научиш български.
  • Честит рожден ден и от мен, Генек! Здрав и обичан бъди!🌹🥂
  • Честит рожден ден!
  • Честит рожден ден, Георги! Успях да се впиша в рамките на деня Бъди жив и здрав, и все така ни потапяй в твоите интересни размишления!
  • Разрешите обратиться, Ваше высокоРАЙородие!
    Что брать с собой?

    Супер! Я пишу на темы "до и после", но пока не рискую здесь публиковать
  • Благодаря, Роси, Деа, Надя!
  • Честит рожден ден, сенсей! Радвам се, че те познавам! Какво да пожелаеш на човек, който има Вселени - Всемира... А за Рая, знаеш мнението ми.
  • Честит рожден ден! Здрав бъди!
  • Хубава почерпиш! Да си жив и здрав! А Раят за някои е Ад!
  • Благодаря на всички!
    И отивам да се занимавам с поколението - трето след мен. Това ми е най-големият подарък!
  • Честито Георги,жив и здрав.
  • 😀😀😀! Честито, Георги!
  • Ти ли си "Роден/ият на 4 юли"?
    ЧРД!
    В рая има ли откровения?
  • Честит рожден ден!🍰
    Прочетох почерпката с удоволствие ☺️
  • Честито, сакрална дата. 🎂
    Благодаря за почерпката, свежа на вкус и с живи витамини.☺
  • Браво!
    Да столетиш, Генек!☺
    Раят иска здрава мотика. Май в нея е разковничето- тук или някъде там...
    Оригинален замисъл и изпълнение.👍
    Благодаря ти!☺
  • Кандидатствах за астронавт в НАСА.
    След като пристигнах на Марс, нещо марсохода му отказаха соларните батерии...
    Вече съм Серафим. В Рая ме приеха и назначиха за диригент на хора за сакрални песни "Девичи крила"-едно съчетание на неземна радост и въздушна акробатика...
    Ако бях в Ада (т.е.на Земята)може би,щях да бъда назначен за игумен в някой девически метох!
    Слава богу!😉
  • Честит рожден ден!
    Описанието ти ми затвърди убеждението, че раят и Америка са едно и също място
  • Родил си се, Генек! - Няма мърдане. Жив и здрав! Да полееш празника подобаващо Сега за Рая - не се напиняй много. Гледам, че си го кръстил за "щастливи души". Стой тук, наслаждавай се на адската ракия, на адските мацки, на адската жега или адския студ, че там - лопата номер 5 и "Голямата нива" !
  • Честит и здрав бъди!
    Дерзай и сбъдвай мечти!


    Позамислих се - и в Ада може да е хубаво... зависи с кого...
  • Първо - честит да си, после- и обещаните блаженства не са това, което си мислим. Весел празник!♥️
Random works
: ??:??