20 сент. 2014 г., 10:11

Разковани дъски - 58 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
1204 0 7
4 мин за четене

Ценител на природата: Много обичаше планината. От пари.

 

 

След падналите ангели остават само пух и перушина, а след падналите жени - смачкани възглавници, натъпкани с нея и усещането, че са се възнесли пак. 

 

 

И не забравяйте:
Точно, когато си спинкате най-сладко в съботната утрин, още в ранни зори започва предаването за образцови съседи "С дрелка или не". 
P.S. А веднага след него, може да гледате повторението на филма "Още знам какъв ремонт направи миналото лято".

 

 

Проблемация:
Уж ялови политици,
пък бременна Нация. 

 

 

Много от нашите политици изобщо нямат "Усещане за... глава" . 

 

 

Не е фатално, ако те броят за кръгла нула. По-страшно е, когато те изобразяват с две. 

 

 

Пошегувах се с новата колежка, че освен работата с техниката в офиса, ще трябва да общува много внимателно с телефонния секретар и момичето с ентусиазъм попита дали е симпатичен и как се казва. Веднага разбрах, че е естествено руса... 

 

 

Всеки човек може да стане политик, но не всеки политик остава после човек.

 

 

Относно бъдещето на страната:
Занапред все повече ще обръщаме поглед назад.

 

 

Малоумниците, които ни управляват, винаги ми действат така, че в съзнанието ми веднага изплува част от една любима песен:
"Раздайте патроны, поручик Голицын... "

 

 

Алкохолът е като Истината - накрая винаги побеждава. 

 

 

Българинът се тупа в гърдите, че разбира от всичко. Но най-често бърка "мистика" с "мастика" и нещата отиват към "облак". 
* Лични наблюдения върху хора, практикуващи езотерика и битов алкохолизъм.

 

 

Едно е сигурно - дори да нямаш котка, бълхите пак ще те обичат до кръв.

 

 

Известно време след началото на банкета Столична община започна плавно да се трансформира в Столичная. 

 

 

... Обещаха да ме направят почетен гражданин на тяхното село. 

 

 

Родено в крачка:
Един съвет към Жените: Не търсете принц, а Човек. Богатството е в него, а не в лъскавите неща, които някакъв мухльо има.

 

 

Добре де, камерите на пътя като те снимат и после институциите ти изпращат акт, това не е ли актова фотография? 

 

 

Българинът винаги е готов да се напие като кирка, или като мотика, но когато го накараш да вземе някой от тези инструменти и да свърши нещо, изтрезнява на мига и тутакси получава селскостопанска амнезия. 

 

 

Ако непрекъснато ти се струва, че всичко върви като по ноти, хубаво е да намалиш пиенето! 

 

 

... И когато космонавтите-наркомани се приземили, един от тях радостно възкликнал:
- Трава в илюминаторе! 

 

 

Сега разбрах защо се нарича "златна есен". При следващото плащане на сметките наистина ще ни излезе златна. 

 

 

Операция "Чисти ръце" по български - винаги си ги измиваш с някой друг.

 

 

Сутринта към чашата с кафето пак ми се "падна" някакво късметче, от което незнаен мъдрец ми даваше напътствия в Живота. А просто исках да ми се "падне" чаша истинско кафе, а не тоя бълвоч. 

 

 

Всичко ми е ясно в еволюцията, само едно не разбрах: 
Кога ще се изродим в Хора?

 

 

Много често умът се намира твърде далече от главата. Погледнато отстрани, тези разстояния винаги са доста притеснителни.

 

 

Новите европейски "ценности" ще трансформират Мечо Пух
в Мечо с (аус)пух. 

 

 

Сутрин си гладех за работа по една синя риза, а сега по две усмирителни. 

 

 

Винаги, когато се заканя да избия лошите, се поглеждам в огледалото и ми става жал за тях. 

 

 

Сивите хора отначало правят живота ти шарен, после го превръщат в черен и накрая го редуцират до цветна снимка с малко текст, залепена върху стълб...
Кирето - "Наблюдения върху житейската палитра" .

 

 

Предлагам в депутатските кресла да бъдат монтирани уреди за електрошок. При всяко увеличение на цените на тока за населението, със същия  процент да бъде увеличавано напрежението в уреда. Нека почувстват тази разлика със собствените си задници...

 

 

Родино, не се дръж с мен като мащеха, защото ще те изоставя така, както изоставих пиенето! 

 

 

Извинете, но така ми се привидя:
USA - Unfinished Steps to Armageddon 

 

 

Рибата се вмирисва откъм главата, а партията - откъм тиквата. 

 

 

Из химна на българските синоптици (относно прогнозата за почивните дни):
Вали, Народе възродени,
отново като из ведро вали
и по улиците наводнени
текат запенени реки.

 

 

Петъчен сексизъм:
Русите жени възбуждат, брюнетките - влудяват, за червенокосите нямам мнение, но като цяло цветът на косата няма значение. 

 

 

Само гинеколог, хирург и миньор знаят най-добре какво е да навлезеш много навътре в работата си... 

 

 

Когато си погледнеш сметката за телефона, разбираш, че това е твърде мммм, обилен оператор!

 

 

Не съм толкова гениален, че да седна да пиша глупости. 

 

 

Когато вървя по улицата, жените хвърлят от балконите цветя в краката ми.

Лошото е, че го правят заедно със саксиите. 

 

Кирето, 03.09 – 19.09.2014г., Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря Ти, charo!
    В страниците по-назад, са останалите 57 части. Дивотии колкото щеш.
  • Мъдри,духовити и същевременно будещи размисъл слова!Очаквам още!
  • Надявам се да не са последните, Роси. Тепърва ще събирам още "дървен" материал за втората книжка. За първата вече съм отделил достатъчно и се надявам скоро да я приключа и да се появи...
    Ще има още усмивки. Поздравче!

    Братко Макбъч,
    истинските неща са прости. Винаги се стремя да бъдат стегнати, сбити и с малко думи, да има повечко истина в казаното. Човек цял живот се учи, защото няма по-добро училище от живота, нали така?
    Наздраве за Приятелите!

    Анита,
    обичам да казвам, че всеки е уникален и в това е чарът на многообразието, с което Природата е надарила Човечеството. Многото и различни умове, създават пъстра картина, мозайка от мисли,възли от отношения и като цяло, ще е хубаво крайният резултат, да е един нов Ренесанс. Ще бъда безкрайно щастлив, ако видя с очите си това!
    Поздрави сърдечни!

    Танче,
    примерите от ежедневието, които ме вдъхновяват за нови "сентенции", са безбройни. Повечето от нещата ми са пречупени през моя скромен мироглед, но колкото и да е свит и необхватен, все пак виждам достатъчно светлинка през процепа, отреден за мен.
    Благодаря ти!
  • Уникален, както винаги!
    Поздрави!
  • "Не съм толкова гениален, че да седна да пиша глупости. "
    Е, не си, само по своему уникален!
  • Никога не съм предполагал, че така ще се радвам на някакви дъски, но тези не са обикновени. Великолепни са!
  • "Не съм толкова гениален, че да седна да пиша глупости.

    Когато вървя по улицата, жените хвърлят от балконите цветя в краката ми. Лошото е, че го правят заедно със саксиите."

    Е, аз ще бъда изключение - хвърлям ти цвете в краката, но без саксията. Поздравления за поредните ти разкованости!
Предложения
: ??:??