10 янв. 2023 г., 09:53

Реална притча 

  Проза » Рассказы, Фантастика и фэнтези
223 4 5

Вселенският разум съвество вършеше делата си. Например, на Синята планета, избрана за основа на Бъдещето, изпращаше малки богове. Чисти, непорочни, с интелектуална основа девет Божествени етажа над неговия.

От там трябваше да тръгне Новото вселенско време.

И малките богове се появяваха на планетата. Като всички богове – раждаха се…

А после с тях се заемаха родителите, семейството, възпитаваха, внушаваха, оформяха. Сетне – детска градина, начално училище, прогимназия, средно образование, висше…

Среда, медии, нрави, интереси, пропаганда…

Бит, семейство – този път от тях създадено, лични желания необходимости, консерватизъм, модернизъм, демокрация, партия и партийни интреси…

Бизнес, измами, нищо лично…

Стар морал, отхвърлени догми, слободия на свободата, център на света, аз, аз, аз…

И пристигналите някога малки богове ставаха хора…

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Надя, Станчо!
  • "Трудно е да бъдеш Бог" на Синята планета!🌏
  • Четох една книга "Спомени от рая" на д-р Уейн У. Дайър и неговата съавторка Дий Гарнс. Децата разказват за разговорите си с Бог, говорят за отдавна починали роднини, които са познавали, докато са били в царството на Духа, споделят спомени от минали животи, заявяват, че сами са избрали родителите си и момента за идването си на Земята и описват красиво и точно Божествената любов, която съществува отвъд физическото царство. Търся аудио книга, за да ти я изпратя.
  • Благодаря, Лидия!
  • Много ни възвеличи, Георги или пък принизи боговете. Кой знае - все пак създаваме нещо - трупаме кутийки тук там, създаваме рани по земята, димим, мърсим, опитваме се да надскочим себе си като хвърчим...
Предложения
: ??:??