31 янв. 2018 г., 08:36

Рекетьорката 

  Проза » Рассказы
704 0 3
2 мин за четене

РЕКЕТЬОРКАТА

Когато се събуди от следобедната дрямка, преминала в дълбок сън, поради погълнатото на обяд достатъчно количество ,,твърд" алкохол, Алекс включи лаптопа си и със замъглен още поглед фиксира ,,червената точка" върху опцията ,,Съобщения" във ,,Фейсбук" .
,,Дали не е Ваня? "-- помисли първосигнално.
,,Отвори" и едва не извика от изненада. Не беше текстово съобщение, а снимка. Неговата. Сниман беше в квартирата, на дивана, в спящо състояние. По лицето, шията и по- надолу под разтворената, чак до ямката на пъпа, риза, имаше множество отпечатъци от устни с ярко като кръв червило. 
,,Приятелката" от виртуала, изпратила ,,съобщението" беше някоя си Дана Сладурана. 
Приел бе поканата й за приятелство преди броени часове. Нямаше профилна снимка. Не обърна внимание на информацията, която даваше за себе си, а може би и такава липсваше, нито колко и кои са ,,приятелите" й от мрежата. Имаше ли други, освен него. Остави профила й за разглеждане за ,,друг път", защото чашката го ,,зовеше"...
Явно бе попаднал на профил ,,фантом" , каквито много са се нароили в социалните мрежи, за да ,,пакостят" на другите,  под прикритието на анонимността.
 Изведнъж нещо се досети и отиде до огледалото. ,,Не, не е колаж, истина е! " -- изпъшка...,,Целувките" личаха по неговата кожа.
Озадачението на Алекс беше тотално. Върна лентата назад.
Беше сам в квартирата. Ваня, годеницата му бе отпътувала преди дни за родното си село. Наближаваше да се върне, затова се беше ,,подквасил" порядъчно. Като за последно.
,,Гостенка" не е канил в леглото си. Легна си сам и заспа, а се събуди нацелуван...навред.
,,Дали?"--помисли с ужас.--Ами...ако има ...и други снимки...по -  компрометиращи."
/ Не, че и тази нямаше да стане повод за сериозен скандал, а може би и за раздяла на влюбените./
Как и по какъв начин фотографката бе проникнала в квартирата му, младежът идея си нямаше. ,,А можеше и обир да стане." - мина през ума му.
Въздъхна тежко, пусна една сочна българска псувня и се запъти към стъклената витрина на шкафа, за да вземе по-висока чаша , в която да си налее...
  Дали се надяваше питието да помогне за решаването на тази сложна енигма?
...Отпивайки голяма глътка от лютата течност, която ,,,опари" небцето му и се разля като разпалена жар в гърлото , Алекс отново  погледна към монитора и трепна.
,,Ново съобщение. Пак от Нея--Дана Сладурана. Сега пък какво ли е? "
С припряна нервност прочете посланието, което гласеше:
,, Александър, ако не желаеш СНИМКИТЕ  ти да се появят в социалните мрежи, пред погледа на всички твои приятели, близки и роднини, НЕЗАБАВНО ми донеси НАЕМА за два месеца.
Стига с това отлагане!

Хазайката --Пена Чуруликпенчова.

Автор:  Донка Колева

 

© Донка Колева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря ви, момичета! Зарадвахте ме с вашите усмивки!
  • Посмях се, опасна хазяйка
  • Фейсбук игричките... Много ме развесели и особено това за сочната българска - представих си го, хаха! Поздрави!
Предложения
: ??:??