9 авг. 2011 г., 16:31

Руската рулетка 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
726 0 0
1 мин за четене

 Животът е руска рулетка, револверът е в твоята ръка... БУМ... сбогом, следващият.

 Ти беше велик човек, помагаше на "всички", само на себе си не можа да помогнеш. Затова си тук, на една маса с мошеника и курвата, с мъжа, който изкарва пари от сълзите на другите, и жената, която продава тялото и душата си за пари и слава. Невъзможна победа, минутите ти са преброени, както и патроните, защото пистолетът е пълен, няма спасение. Познай кой го зареди, да, приятелите ти, да, тези, които ти се кълняха в пиянска вярност и тропаха по масата, че никога няма да те оставят. Те знаеха, че мошеникът винаги чака някой друг да дръпне спусъка преди него, а курвата се прави на уплашена и не докосва оръжието, с което е съсипвала семейства, съсипала е и своето, но това няма значение, защото ти си джентълмен и най-трогателното нещо за теб са сълзите на една продажна жена. Да, хвани револвера, здраво - за да не пропуснеш, опри го в челото си, дръж го там. Дръпни спусъка, но преди това чуй: Не те виня за нищо, ти беше заслепен от една мечта, която се превърна в револвер. Да, прощавам ти за всичко, прости ми и ти...

 БУМ...

 Какво стана, защо падна? Защо си толкова безжизнен?! Събуди се! Моля те, събуди се!  НЕ!  Това е сбогом или довиждане, не знам, теб вече те няма, сега е мой ред. Един патрон по-малко и същите дяволи пред мен ме гледат с червените си очи и изпиват всякакво желание в мен за живот. Какво да правя сега?! Барабанът се върти и спира, пистолетът е в моята ръка, сега, спусъкът. И аз ли ще свърша като теб?! Имам си собствена мечта, не искам да умирам заради твоята. Помогни ми, аз съм само хлапе, още ми се живее... ЩРАК! Какво?! Нищо! Това сън ли е, или вече съм на онзи свят?! Това адът ли е?! Не, по-зле, още съм в реалния живот, а срещу мен седят две хиени. Е, аз оцелях, сега е ваш ред.

© Лапето Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??