25 окт. 2019 г., 14:53

Сашко 

  Проза » Другие
500 1 1
1 мин за четене

Лежа си, гледам тавана, по едно време дочувам шуртене. Бре, сепвам се, да не съм забравил душа на дебит? А то какво - комшията ми източва базата данни от компа. Ама точи с големия маркуч направо. Викам, Сашкооу, ти ли си хакера на блока бе, ти ли ще ми правиш мониторинг на хистърито? Аз толкова ти вярвах, а ти... От днес за мен ти си най- дънната платка на всички комшийски конфигурации! Не, бе, вика Сашко, тествам киберсигурността на входа, че онзи ден Милошев от втори вход проникнал в сървъра на мазата ми и си прехвърлил 3 гигабайта царска туршия на неговия хард, че и 250 мегабайта люти чушлета, дето мра за тях.
Не на мене тия, Саше, знам, че търсиш биткойни и паролата ми за фейсбук, щото искаш лайкове, ама не си познал - биткойните само ги мириша, а паролата съм я записал офлайн - на инстукцията за работа с фритюрника. Айде сега, като си такъв вълшебник, такъв красив мозък, звънкам на Бойко да те взима да работиш за държавата. На него овчари и хакери му трябват, не си бягай от късмета. За овчар не ставаш, тая работа не е за всеки, но за бял хакер си супер. И за наказание, че пипаш там, дето не трябва, 5 години ще ме отбелязваш в НАП, че съм си платил данъка на сеата.
Гледа Сашко, мига, подсмърча, ама къде ще хоси - хванах го в непростима конфигурация с компа ми, и отиде да става компютърен гуру в държавната администрация. Сега е момента да мина от мотор 1.4 на 2.2 - данъкът скача десеторно, но Сашко черпи.А аз най- после ще мога да изпреварвам и по нанагорнище.

© Илиян Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ще издам тайна, но: с 1.2 изпреварвам и по нагорнище аз. 😆 То пък тук, при нас едни нагорнища...
Предложения
: ??:??