4 февр. 2014 г., 21:56

Сисито 

  Проза » Юмористическая
595 0 7
2 мин за четене

СИСИТО

 

             Не че е моя, нито пък затова, че е със сини очи, но накрая ще разберете, че си е струвало да ви разкажа за нея.

 

*

            Ако бяхте се опитвали да ме убеждавате, че щях да се сдобия срещу Коледа с такова невероятно женско създание, нямаше да ви повярвам, но ето вече девет години съм щастлив с нея. Първите дни орева ортаклъка, зъбеше се, драскаше и дори хапеше, но в мен се гушна веднага. Беше само едно джезве, кожа и кокали, а ме дари с толкова много любов. Пък е капризна, какво си науми, това става, а като те погледне с онези големи, по детски сини очи, иди че ù отказвай каквото и да е.

            С бившата се засякоха само веднъж, спогледаха се и точно като еднополюсни магнити се връцнаха в противоположни посоки. Тогава не го осъзнах, но това беше първата проява на необичайната й дарба. Оказа се представете си, че само с един поглед може да прецени човека, що за птица е, колкото и на патила лисица да се прави той. Може и да не е на живо, дайте ù снимка, даже и по телевизията. Най е интересно, когато излъчват политически дебати, на секундата се изнася от хола. Как пък веднъж не ù хареса един политик?

            Синът ми, като си хване ново гадже (нещо системно при него), първо при нея го води. Реакцията ù е мигновена и безпогрешна, ако не вярвате, питайте го. Явно се е похвалил тук-там, защото оня ден комшията доведе кандидат-зетя си за тест, а вчера баба Зорка от третия етаж й показала снимка на покойния си мъж и тя го погалила даже (разбира се не дядото, а снимката му).

            Малко започва да ме притеснява мълвата за сисината дарба. Ей че иде пак сезона на сватбите, пък и европейските избори са пролетта. Ще вземе да се нареди една навалица, кога ще се гушкаме със Сисито тогаз. Споделих кахърите си с Митьо Семето, а той:

-          Погледни на нещата от добрата им страна. Бизнес можете да направите двамата със Силвия. Нещо като „Лаборатория за предбрачни тестове” или пък „Агенция за следбрачен контрол”. Може и политически прогнози да правите, или пък... -  и все така, и в този дух.

          Слушам го Семето и все повече ме хваща шубето, че работата отива на карък, че в тия „демократични” времена, не е безопасно да можеш да разграничаваш превратността от чистотата, истината от лъжата, доброто от лошото. И посъветвайте ме, моля ви, как сега да скрия от Сиса, тези мои страхове?

*

*    *

           Беше задрямала, но извърна глава, погледна ме и разбрах, че трябва да я гушна. Тя близна ръката ми и успокояващо замърка.

 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • О, ще има лакърдии по темата. Не се съмнявай, Биляна
  • Още една симпатична за четене писана
    Това с Хорейшо не е лоша идея, представям си после с какви истории ще ни забавлявате
    Поздрави!
  • То от един път не става! Ще трябва моя няколко кръгчета да направи, а ние ще чакаме на финала да броим бойните любовни рани
  • Съгласих се Дани, ама дали ще се харесат младите
  • Ох котьо! На твоето Сиси ще пусна моя Хорейшо и ще мирясаш! Е поне за малко после ще пием блага ракия свате
  • Добра идея, Катя
  • Ако се притесняваш, че ще имаш навалица, сложи една висока такса и навалицата моментално ще изчезне.
Предложения
: ??:??