Времето минава, а казват: "Приятелите остават". Но при мен така не стана... Какво бе таз' рязка граница - не знам. Защо позволихте така да се отдалечим? Нима вас не ви боли за спомените? - Жалко! Аз се радвам, че мога да изпитам радостните сълзи, от щастието и горчивината на това тъй безгрижно минало. Радвам се на всяка тревичка докосната в онези дни. Сещайки се за тези обикновени дни, в съзнанието ми изникват хиляди незабелязани тогава моменти, но сега - те значат много! Сега те значат всичко, което имам - това, което съм! Не искам дори допуснатите грешки да забравям, защото те ме направиха човек. И аз мога да бъда като вас - загърбваща миналото, но това е подло... Не мога да твърдя, че съм нещо без своето минало. Това е недопустимо! И въпреки всичко, съзерцавайки звездите, които може би и вие гледате, се надявам, че във всеки от нас е останала поне една малка прашинка от спомените, изпълнени с болка, тъга, радост и плач, но все пак заедно!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.