29 нояб. 2021 г., 10:44

Стабилна прогноза за времето 

  Проза » Юмористическая
761 3 15
2 мин за четене

Тази година се очаква месецът да бъде с температури близки до нормата, както и с нормални валежи на определените от правителството места.

Което, разбира се, не е изненада за гражданите – управлението на държавата е в здрави ръце и всичко е в рамките на нормалното. Както заяви господин Министърът на климата – месецът, а и следващите през зимния сезон, ще са спокойни, леки и приятни, изпълнени с много доверие към правителството, водещо ни победоносно през приятните бури и урагани, които ще се развихрят около нас, но няма да ни засягат, според господин Министъра на вярата и доверието.

Месецът ще започне с температури, малко по-високи от очакваното – благодарение на решението на Коалиционния съвет на управляващите партии. Дори през декември и януари средните температури, според верните на властта статистици, ще са по-високи от очакваните в съседните страни. Разбира се, гражданите трябва да са сериозни в проверката на фактите и не се доверяват на лъжливите картини от реалността, а само на убедителните, подплатени с доверието към Светата коалиция…

Максималните температури ще са според очакванията и надеждите на бизнеса – в планината около 0 градуса, по морето между 24 и 28 градуса.

Снегът ще натрупа в курортите покривка между 30 и 50 сантиметра, край морето ще има постоянно топло време, а по трудовите полета ще е пролетно, както ни увериха държавните синоптици.

По желание на отделни граждани и трудови колективи ще бъде предимно слънчево с временни заоблачавания и високи прозиращи облаци – подходящо, както за туризъм във високите части на планините, така и за плажове по нашето черноморско крайбрежие. На отделни места – паркове, градини, алеи ще бъде осигурена атмосфера за изливане на чувства между младите хора с цел постигане на бързо решаване на демографската криза.

Температурата на морската вода ще бъде с приятни за къпане стойности, особено в басейните с подгрев.

Промяна на времето НЯМА да има. Няма да има и никакви промени в живота ни – качествено стабилизиран от властта.

Очаквайте новите прогнози в най-скоро време. При трудности с възприемането им – използвайте старите, тъй като при нашето висококачествено управление промените са само от по-добро към най-добро.

Министър на климата… /не се чете и пише/

 

Каня ви на много вкусен коментар в блога ми - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • "Промяна на времето НЯМА да има. Няма да има и никакви промени в живота ни – качествено стабилизиран от властта."

    Така си е. Нямането му е майката. (За някои).
  • Благодаря, Таня, Скитнице!
  • Това е то, стабилна прогноза!
  • Интересно!
    Поздравления!
  • Благодаря, Елке!
  • Не е лошо да е слънчево, ама като знам, че все не познават....
  • Благодаря, Смути, Красе!
  • Стабилен климат..
  • Напомни ми едни по-стари манифести и лозунги за светло бъдеще
    Апропо, дядо ми казваше: "Откакто има синоптици, все по-малко им вярвам, а всяка сутрин гледам през прозореца и вярвам само на очите си."
  • А може и министър в климакс...
  • Министър на климата - Климактерик 😅
  • Благодаря, Лидия, Надя, Пепи!
  • А нормално ли е близко до нормата, щом е близко, но не е ВЪВ нормата?

    Прибира се посред нощ мъжът пиян у дома, застава пред огледалото и отсича с ръка:
    - Жена, повече няма да пия!
    - Браво, скъпи!
    - И по-малко няма да пия! - човекът си намерил нормата.
  • Доста обнадеждаващо звучи. Сега, като поскъпнат тока, парното, газта и всичко останало, какво ни остава? Спорт и рекреация на чист въздух. А, да и възпроизвеждане.
  • Духовит си Георги: "Няма да има и никакви промени в живота ни - качествено стабилизиран от властта". Дай боже!
Предложения
: ??:??