20 сент. 2012 г., 01:27

Страст и омраза - Част 5 

  Проза » Рассказы
691 0 2
3 мин за четене

Отиде към Тео и не спря да пуши цигара след цигара. Разказа на Ники какво се е случило. Те й казаха, че той не я заслужава и няма смисъл да се ядосва за него, обичайните неща, който двамата вече й повтаряха. В очите на Вики той също вече беше паднал ниско и си мислеше, че дори чувствата й вече ги няма... а защо тогава отвътре я ровеше нещо и искаше да му го върне? Тя реши довечера отново да се прави, че не й пука и да излезе с Мария, знаейки, че той ще е там. Искаше да го направи за срам пред всички...

И наистина успя! За пореден път, двама души, които откакто се срещнаха, не знаеха какво искат и си вдигнаха скандал пред всички. Виктория го засрами като каза колко пари му е давала за пари и цигари, каза му, че не струва абсолютно нищо... каза все думи, който нараняват, ала за съжаление не ги мислеше.

На другия ден, когато Вики беше по-добре, за да отиде на училище тя се видя с една друга нейна много добра приятелка, с която не се бе виждала отдавна (Лили). Тя горе-долу знаеше нейната история, но когато Виктория и разказа какво е станало, Лили се ядоса и решиха да му се обади, за да се базикат с него. Цялото училище вече знаеше за Кристиян и за това колко е долен... а след няколко дни и почти целият град. Виктория я болеше да му причинява тези неща, но някаква гордост (ако може така да се нарече) я караше да го прави.

Виктория почти го бе махнала от живота си, когато на пътя й се изправи голям проблем. Цикълът й закъсняваше вече от доста време. Искаше да сподели това с Кристиян, но не беше сигурна, а и от друга страна не й се говореше изобщо с него, защото знаеше как ще завърши всичко. Ала за съжаление направи голямата грешка да сподели това със своята „приятелка” Мария. Тя, разбира се, не се забави да постъпи долно и веднага каза на Кристиян, прибавяйки си и това, че Виктория е 100% сигурна, че е бременна. Кристиян можеше понякога да постъпва гадно, но въпреки това не беше безотговорен и ако станеше нещо такова винаги щеше да поеме отговорност. Той взе тест за бременност и се обади на Виктория в 1 през нощта, като й каза до 5 минути да е долу пред тях, иначе щял той да се качи и да разкаже всичко на майка й. Вики страшно се шокира и се опита да обясни, но той не й повярва. Тези 5 минути минаха и той наистина се качи горе и звъня на звънеца й половин час. За щастие тя беше казала на майка и, че една нейна приятелка ще я търси  и не иска да отваря. Нещата вече бяха стигнали твърде далеч. От една любов всичко се превърна в омраза, а жалкото беше, че страстта още я имаше, обаче съдбата си бе направила прекалено голяма шега с тях, за да могат да бъдат заедно.

На другия ден се разбраха да се срещнат, за да направи теста, но тя вече беше в цикъл. Крис разбирасе не й повярва, той вече я бе намразил достатъчно. Това момиче вече му бе паднало в очите, искаше да се направи на мъж пред приятелите си и нямаше да признае, че още изпитва нещо. През целия път до забутаното място, където  той я караше не спираха да се карат. В неговите очи тя бе виновна, а в нейните той беше просто лошият герой, който иска да я нарани...

© Красимира Гущерова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря.. от невнимание са
  • Критични забележки:
    1) пише се "не знам", "не зная", "не знаехме"... отделни думи са.
    2) пише се "долу". С о в началото и у в края.
    3) пише се "нощта". Това е заради женски род на думата нощ.

    На места изказът е слаб.
Предложения
: ??:??