- Ела тука! Седни. Искам да се разберем отсега. Така... Днес започва световното по футбол, това значи, че няма да ми мрънкаш, ама сериала, ама това, ама онова. Има в другата стая телевизор, бегай там, аз ще си гледам на големия екран. Секс само след втория мач, да ти е ясно! И никакво пране по време на мачовете. Няма да ми минаваш пред телевизора да простираш като миналия път, та да пропусна некое воле, дето... И да сме наясно, ние сме за Англия, като седиш да гледаш, да не ми подрипваш за някой друг отбор! Така, направи сега салата, изстуди ракийката, докато се обадя на Надето и сервирай, след около час. Бегай, не ме гледай така, момче! Да ти я изпея ли, а?!
- Наде, какво правиш, злато?! Ей, да си ми жива и здрава!!! Добре, че си ми ти и добре, че те послушах. Колко се ядосвах по-рано с тия мачове, ама сега съм мега супер! Какво се чува откъм вас?! А, Кирето вече ти сервира и го шляпкаш... Ами в тая жега, щом е с къси панталонки, така е, да... Моят още не е готов, но се справя. Много ми е добре с тия мачове. По-рано се нервех като ме влачи по стадионите, па дома го чакам да свърши мача, за да свърша и аз някой път. Па му виках: Избирай, аз или футбола! И той избираше, знаеш какво. А сега, ако иска да е с мен, нали съм хипер готина... Вика ми, че щял да намрази футбола, заради мен. Е, аз сега тъкмо свикнах, той пък... Никъде няма пълно щастие. Ако не беше ти, каквато съм зажмоцана, и досега щях да му сервирам и да се ядосвам, че не ми обръща внимание. А как можеее! Що не ме напусне, що? Щото ми вика, че не може без мен да живее, обичал ме. Седи заради джипа, дето му взех и ролковите... Ролекса, който му купих, щото взе да ме слуша. Нема да слуша ли? Ти си права, Наде, мъжете са като малките деца, купи им любимата играчка и нямаш грижи. Ти ми отвори очите, що ще ми стоят парите в банката, като може и така. Криза, краят на света, ще се ядосвам аз за тоя, що духа, като може на мен да ми... е хубаво. Мъжко момиче излезна ти, печена, та печена, а аз с тая романтика докъде щях да се докарам, до лудницата. И ми вика: Ти слушай твоите приятелки, те до хубаво няма да те докарат. Ей, добре, че ги слушам. Надя ми отвори очите. Да внимава, вика, аз да не ù ги затворя, представяш ли си?! А бе, мъже! Да, можем да ги запознаем, тъкмо с теб заедно ще си гледаме мачовете. Те все ще намерят някоя обща тема. Моя ще има да се хвали с новата си играчка... Айде, чао, че започва мачът. Ей, тръпка си е световното, не са тъпи мъжете, така да знаеш. Звънни по време на рекламите да направим разбор.
© Светлана Лажова Все права защищены