19 апр. 2022 г., 09:35

Светът се преобръща удобно с краката нагоре 

  Проза » Другие
659 2 9
1 мин за четене

В женския затвор Edna Mahan, щата Ню Джърси, едновременно забременели две съкилийнички…

От третата, настанена в същата килия…

Н, не – няма чудо, не се налага да пишем нови Евангелия.

Просто третата – а употребявам женския род само сато ирония, е мъж, обявил се за трансджендърна жена. Така се чувствал, така се изживявал – затова бил приет в този затвор с още 26 /двадесет и шест!/ подобни.

Всички – без медицинска /конкретно – хирургическа/ намеса, със запазен орган и организацията към него…

Доскоро щатът категорично отказвал да събира в една сграда дори затворници и затворнички. Обаче… Атаката на борбената организация „за защита на правата на откачалките“, пореден „съюз за граждански свободи“ – ACLU.

 

Е, резултатът е дори двоен. Само дето активистите и активистките от тоя съюз не споменават кой/коя ще отглежда децата, а най-важното – кой ще носи отговорност за превръщането на мястото за поправяне и превъзпитание в обикновен бардак…

Факт е – всякаквите идиотии, ставащи на Запад, десетина години по-късно са реалност и у нас.

Добре, че няма да дочакам картинката: бягащ към полицията настръхнал от предусещан кеф младеж крещи, че е извършил престъпление, иска да го закарат в затвора и изцяло се чувства жена…

Само да не го пратят в мъжкия, защото наистина ще усети това…

 

Снимка на негъра - трансджендър има тук - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??