23 мар. 2014 г., 21:13

Тамагочито 

  Проза » Юмористическая
628 0 16
1 мин за четене

ТАМАГОЧИТО

 

            Не знам защо я кръстих така. Може би защото за най-дребното нещо се цупи и ходи да се жалва на тати си.

            Трябва да сте си наритали здраво съдбата, за да ви се върне такова отмъщение: шефът да назначи за ваш помощник дъщеря си. Честито, нали?

            Само че, в моя случай тя е една на мама и тати, стара мома е и има  големи цици. Последното може и да се пренебрегне, ако не ги държеше от половината на зърната нагоре за публично съзерцаване.

            Още като ми я представи шефът и изтичах до оптиката да си сменя стъклата на цайсите със затъмнени, а за да не се разсейвам, взех да си намирам работа извън офиса. На, първо тогава му се оплака, че не я въвеждам в работата и я нарекох „тамагочи”.

             Взех си бележка и преместих тамагочито на съседното бюро. Това явно му се видя малко, щото си придърпа стола до моя, подпря циците си на лакътя ми и уж се съсредоточи в дисплея ми, ама аз вече нищо не можех да му покажа.

            Тъй се занизаха едни дълги работни дни, а и едни дълги безсънни нощи, щото аз, макар и парясник, и на години, и аз душа нося, нали тъй?

            Не мина и седмица, и шефът ни командирова и двамата във филиала ни в гр. N, където служебният ни апартамент е едностаен. На втория ден сутринта разбрах, че тамагочито е изревало на тати си, че спя на терасата.

            Сега наближава полунощ и аз  пускам този зов за помощ от лаптопа си в банята: кажете, бе братя и сестри, да  го пусна ли туй тамагочи във ваната ми да скочи?

 

 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Радвате ме, Калли, Динко, Силвия и Ена, защото сте се забавлявали с моето "Тамагочи", а съветите ви са суперски и не по-малко хумористични
  • Х ха ха ха Разсмя ме от сърце!
    Имаше един надпис в една кръчма - "Ако пиенето пречи на работата, зарежи работата"
    Та, моят съвет е - зарежи и Тамагочито, и работата... в полза на свободата
    Хареса ми, непринудено разказано и създава настроение!
    Поздрав!
  • Много се смях!Извинявай, че на чужд гръб, но не се стърпях!Ситуацията е като на балкон при пожар на висок етаж-нито да се върнеш, нито да скочиш!Очаквам втори епизид !
  • иначе минаваш към бюрото по труда. пък там са само едни баби... да ме извиняват
  • "Съкровището на шефа", а Дани? Ей че си зевзек и ти!!!
  • Тц...да не си се дал! Пуснали са ти тест драйв за справяне в трудни условия. Устискай бе Милорд, бъди мъж! Това не е просто жена с цици, ами съкровището на шефа. А то не се пипа! Само с мисъл ще я галиш
  • Ще взема да се дам, щото иначе в този сайт ще ми излезе име на свидлив
  • Сега не знам кой да съжалявам...нея ли, че не може да се "уреди" или теб, че не можеш да се отървеш.
  • Той, разказът малко си е мъжки, но щом се включи Катя: аз тамагочитата, било то шефски, или не, ги неуважавам, въпреки циците, даже
  • Май дилемата е такава: или си с тамагочито или си без работа. Тежък избор! Не си за завиждане.
  • Ще взема накрая да ти пусна телефона й, пък иди че се оправяй!
  • Ако наистина е с големи цици, ще те отменя...какво да те правя
  • Да бе, иди ти живей с глезлата на шефа Отстъпвам ти я!
  • Ами после зет на шефа! А честито
  • Абе пускам го одма, ама после-е-е...
  • Пускай го тамагочито братле, пускай го без да се замисляш. Освен това пускай и други такива бисерчета тук. Страшно ми хареса. Смях се със сълзи на второто ти изречение мисля. Поздрави от мен.
Предложения
: ??:??