11 июн. 2008 г., 01:44

Три капки 

  Проза » Сказки и произведения для детей
1064 0 2
1 мин за четене

Спиш, малка моя, и се усмихваш в съня си.

Когато се ражда човек, в онзи кратък миг на първия му вик, на първата глътка въздух, при него слиза красавица неземна. Трудно е да се опише хубостта и с думи, защото е събрала в себе си всички прелести на природата. И бистрата вода, и сочните земни плодове, и грацията на дивите животни, и силата на огъня, нежността на вятъра... Тя разтваря малката ръчичка и капва три капки от течност, чийто аромат не могат да уловят и най-добрите майстори на парфюми, чийто състав не могат да определят и най-добрите химици, чиито грамаж не могат да изчислят и най-добрите математици...

Дарявам ти Любов! Пази я, загубиш ли я, в страх ще преминат дните ти!

Дарявам ти Талант! Работи, но внимавай, че талант и слава понякога човека унищожават!

Дарявам ти Свобода! Не я продавай! Продадеш ли я, на щастие не се надявай!

Живей, Човече! И помни... аз те наблюдавам!

 

Спиш, малка моя, и се усмихваш в съня си.

Дясната ти ръчичка е стисната в юмруче. Пази ги, малко мое момиче, пази даровете на Съдбата!

© Наталия Иванова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря ти, миличък!
    децата заслужават да пишем за тях, да ги разбираме и да дишаме заедно с тях!
  • Страхотно Майчино наследство!
    Усмивки и за двете Ви!
Предложения
: ??:??