21 окт. 2010 г., 19:41

Тълковен речник на неизличимия оптимист 

  Проза » Юмористическая
1481 0 16
1 мин за четене

ТЪЛКОВЕН РЕЧНИК НА НЕИЗЛИЧИМИЯ ОПТИМИСТ

 

 Посвещавам първата страничка на този речник на всички мои приятелки, които през месец октомври имат рожден ден. Ади, Делия, Милена...включвам и себе си , разбира се, нали аз съм си най-добрата приятелка!

 Ще им го напиша на всичките на поздравителни картички. Стига са ронили сълзи над моите редове, нека сега се посмеят малко, дори да е на ума ми!

 

Амин. Край.– Ами! Не е край!

 

Безнадежно е!– Бездна с надежда е!

 

Дивотия!– Дивнотия!

 

Душман бесен!– Душа без песен...

 

Малшанс!– Мале-е-е! Шанс!

 

Невъзможно е!- Не! Възможно е!

                           (Този номер с удивителния след не-то може да бъде прилаган       винаги, при всякакви ситуации.Действува безотказно и веднага се чувствува огромно облекчение и върховно задоволство! За сравнение: Не ям шоколад–  Не!!!!!!! Ям шоколад!

 

Отвращение– Отвръщам с общение.

 

Проклет с мен.– По-клет от мен.

 

Простотия!– Простих ти я!

 

Разочарование- От раз очарование.

 

Удар!– У-у-у! Дар!!!

 

         Е,  за сега стига толкова. Картички ли  ще раздавам, или плакати!

 

         ЛЕКА ВЕЧЕР НА ВСИЧКИ , КОИТО ПРОЧЕТОХА!

 

 

© Петя Божилова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • И аз ви поздравявам, всичките!
    Много ме развесели, Петя, благодаря, имах нужда!
  • Благодаря ви, приятели!
  • с малко закъснение...
    Честит Рожден Ден и от мен, Петя!
    весело и оптимистично звучиш...светли дни ти пожелавам!
  • Поздрави Петя!
  • Оргинално и интересно!!!
    Поздрави и от мен!!!
  • Ами като ми пожелава6 лека нека да е така
  • Благодаря ви, мили мои неизлечими оптимисти!
  • Честит Рожден ден, Петя! Запази в себе си стремежа към красота!
  • Страхотна идея и невероятно изпълнение!Поздрав,невероятна си!Бъди жива и здрава и много успехи!
  • Поздравления и от мен, много е приятно и забавно.
    До преди малко четох някакви гадни истории за страдание и сега това ми дойде много освежаващо. Благодаря ти!
  • Петя, бездна с надежда е!Благодаря ти, един чудесен завършек на вечерта е!Как само си ги измислила!!!
  • С поздрав, Петя! Усмихна ме тази вечер, а само колко малко ни трябва - УУУ- Дар!!!
  • ммм доста интересно
  • Dо рождения ден има още някой друг ден, но може да си направим весело от сега
  • Честна дума,исках да правя тълковен речник!Но няма да го правя,ти си го направила!Чуден!Весел ,оптимистичен!!!!Целувки за речника и за рождения ден!
  • Честит Рожден Ден, Петя!
    Бъди здрава, влюбена в живота, въпреки всичко и запази будния си и търсещ дух!
    Допадна ми тълковния речник на неизлечимия оптимист и особено:
    "Удар!– У-у-у! Дар!!!"
Предложения
: ??:??