18 мар. 2023 г., 08:18

ТъПковен речник 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
407 5 26

 

1. великодушен поет - поет, който с велики рими дУши/душИ други велики поети
2. дУша - надУшвам
3. душа - дУша, душА, одушавам. одушИх - гл.
4. душа - подлог, същ.име
5. душа-душих, одуших - мин.св.вр. душА - гл. сег.св.вр.

*****велико/о/душен поетичен тъПковен речник

© П Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • с кисело мляко и... може и нечесЪн
  • Под душа, отново душа за пържени тиквички
  • Под душа ли? 😉
  • Смях, преди обяд с пържени тиквички.... и под душа, какво надушвам
  • Ех, душа, душа, не остана веч душа, кой днес да удушА?

    Сени - благодаря!
  • задушаване за мен!
  • Мине - моята като оная "Да се обеси не да се помилва": тука прочетох сериозен стих за измъчена поетична душА, в коато само смених ударението на дУша - и стана тризначно. Можеше и да дУши - одушва, а и да дУши - мирише. Всичко се връзваше с текста, но 🤣! Съвсем различно!
  • Пепи, ама ги измислиш едни такива, че понякога се задушавам от смях. Бива те!
  • Иржи - старая се да не забравям да не се ядосвам за неща, които не зависят от мен или не ме касаят.
    "човек да намира нещо, макар и дребно, да се забавлява" - така е, а не да мрънкаме "скучно ми е, тъпо ми е. скучни сте и т.н. - да чакаме другите да ни забавляват. То наготово всеки знае!
    Благодаря ви, приятели любими! ❤️
  • Добре е човек да намира нещо, макар и дребно, да се забавлява, така никога не ще е тъжен или ядосан...А ти много го умееш, Пепи...
  • troia (Катя Иванова) - историята може да ни даде много примери, списание "Мисъл" е един от тях, където Аз и Аз са водели двубои за себедоказване и надмощие. В силата на таланта има и немалка доза его като част от уникалността на великите. Как ще го проявяват - и това е индивидуално. Приемам го като част от играта просто се забавлявам отстрани.
  • Нещо май не си фен на поетите. Удушила си ги с този речник.
  • 🤣 mislitel (Георги Каменов) - уау, верно! Душехме се като кучетата и мъжкарите припикаваха и територията! 🙃
    Душа камбана!
  • Едно време душих гаджетата (ако прочете моята, ще ме удуши 🤣)
    Сега душа под душа и се задушавам, че сакам да съм ориджинален и само по душа в този коментар 😋🤣😋
    Поздравявам те.
  • Деа - малко кулинарно си го възприятила 😂

    Ромашке - много с/мислено мислиш, благодаря за комента!🌼
  • Задушавам се от неодушевени души, които душат души с душевност!
    Поздравления, Пепи!
  • Това ли било, аха... сега вдЕнах вече. Вярно е - едно е да те ударят по лявото око, съвсем друго е по дясното.
  • И Надка нещо запецнала като теб 😂 игра на думи. И едно ударение или една буква как променят, просто си поиграх малко на скрабъл 😋разни ударения, разни ударени... упсссс, възприятия!
  • Пепи, с метафорите не се оправям твърде, нали знаеш.
  • То май за тъПКовници и глупавинии няма ред и час 🙄
  • А сега признай си, кога ти идват такива, не е сутрин рано, или вечер късно,тогава има други неща за правене,...рИкията да не дошла нанагорнище.
  • Метафора!😂 Кривак - то не е за всеки 🤭
  • Всички са толкова одУшевени, че чак са задУшени 😉
  • ЪЪ?
  • Убий ме - нищо не разбрах. Малко съм тъП, може би.
Предложения
: ??:??