14 окт. 2022 г., 22:51  

Убий гълъба! 

  Проза
440 3 4
5 мин за четене

– Убий гълъба, защото той лети! Смърт! Ние имаме потребност от гибелта ви! Мрете сега и завинаги! Но не е достатъчно само да мрете, а да агонизирате! Само и единствено вие! Да се сурнете връз склона и да се издавите като обезумели прасета. Да ви разпънем на кръст, имаме опит! Съществуването ви е наша гибел. Триумфът ви – наша мъка, наша лична трагедия и зла участ. Намалявате, но сте напаст, мрете но не умират красиво, гниете и страдате, но отново се издигате. Милиони скакалци в черните ни посеви, които чакате да бъдете смачкани!

 

Изгаряте ни с вашата отвратителна кротост и мирният ви светоглед! Не понасяме светия ви идеал, стремежът ви към добро и саможертвата! Ние сме фоби, а не фили! Ние сме фобофили на вашето послушание и отдаденост!

 

А що е добро? Що е саможертва? Глупост! Глупост, господа! Що е семейство? Измислица, туй е то, измислица на закостенели и тесногръди реакционери! Борци срещу прогреса и Новото начало. Антагонисти на Новия човек! Да! Те са нищожни илитерати! Наивни мазохисти! Те са жалките консерватори на традиционните ценности, идиотските пазители на светостта, позорът на сексуалната революция и проповедници на благочестието! Тези нищожества са тежест за свободния човек!

 

Чий свободен човек? Свободният човек на безбожието! Свободният човек на крупния размах! Свободният човек от вменяването на чувство за вина! Той не се страхува, а съгражда своята Вавилонска кула наново и сваля тежките окови на благоприличието, което е вредно и трябва да бъде унищожено, да бъде свлечено в ада! На негово място, в златна рамка, украсена с бисери и смарагди ще поставим лъжата! Тя е наша пътеводна светлина! Наша истина! Лъжеш, следователно съществуваш! Ето нашето мото.

 

Ето защо и тия гниди трябва да се изпарят, като утринна роса от изгряващо слънце. Всички гонители на нашите прогресивни идеологии трябва да бъдат смазани под удара на омразата към тях и справедливостта на свободната воля! Волята на отпуснатия човек, безгрижния и самодоволен нарцис! На разтоварения веселяга, който сади екзотични цветенца в дома си и брани планетата.

 

Само тогава ще можем да развеем флага на любовта! Само тогава ще запеем химна на всемирната безпринципна и безцелна любов, в която мъжът износва рожба, домакинства, а жената играе футбол, налива се с бира и управлява всичко, абсолютно всичко управлява тя със замах, управлява Тесла и мъжа си!

 

Защото никой няма право да забранява на свободните хора! Толерантността е единствената Конституция! Забраната е своего рода престъпление срещу човечеството и свещения дълг на разврата; тя е посегателство над свободния избор на омерзение, където на каменни скрижали са изписани думите „Обединени в многообразието“.

 

А колко грубо и неприлично се противопоставя тая нетолерантна паплач към нашите стремежи за модерно общество! Дори протести се формират срещу тоя устрем! Отхвърлете тая отживелица и живейте! Ние ще ви дадем нови водачи, много повече от Байдъновци, Меркели и фон дер Ла̀йени! Дечицата да не гледат мерзости? Ами да не гледат! Затворете им очите на тия малки мерзавци! Избодете ги, а после хвърлете остатъците им на Молоха, като амонитците! Нека плътта им се разяде!

 

Чакаме тоя именно час! Той отдавна е започнал, но той е само началото! Свободата изисква жертви. Безчислени жертви и морета, океани от кръв. С тази кръв ще се опием и ще вдигаме наздравици на маскен балове с обесени тела, гробове и пентаграми.

О, да господа, ние чакаме тази радост
– жертвоприношението на стария и изгнил порядъчен човек. На добрия човек, умиращ от скука! Ще го изгорим. Ще го залеем с мазут, ще го запалим като факла, горяща в Нероновите градини. А после ще има пир! И отново пир, сладострастие, оргии и цинични поеми и хули!

 

А дотогава ще се задоволяваме с меката революция на Веспасиан и неговата урина – какво беше казал той на сина си Тит – че парите не миришат, нали така? Някои твърдят, че тя е по-успешна, че нямало нужда от насилие. Ние твърдим друго. Не убиеш ли всички ларви на хлебарките, те не могат изцяло да бъдат изтребени. Наедно с това, ще подобрим качеството на материала, предотвратявайки появата на нови хроми, бедни и окаяни душици, като тия хлебарки. Майката на евгениката ни го подшушна. И така, всички вредители срещу възхода ни трябва да бъдат стъпкани!

 

Тогава почвата ще стане подходяща. Тогава ще се роди Трансчовекът. Свръхчовекът, покоряващ Вселената, летящ на ракети, замразяващ себе си в капсули, и съхраняващ паметта си в 0-ли и 1-ци! Холограмният бог на случайността и развитието на науката! Вечният ненавистник и тържеството на сингулярността на Курцвейл.

 

Край

© Александър Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Колко актуално за сегашното време. Уви, то се случва пред очите ни. - "– Убий гълъба, защото той лети! Смърт! Ние имаме потребност от гибелта ви! Мрете сега и завинаги! Но не е достатъчно само да мрете, а да агонизирате! Само и единствено вие! Да се сурнете връз склона и да се издавите като обезумели прасета. Да ви разпънем на кръст, имаме опит! Съществуването ви е наша гибел." Посланието на "прогресивния човек" към Христовите последователи. Да, гибелно е за трансхуманистите и мизантропите, които искат да занулят населението земно. И накрая ще завърша коментара си с един библейски цитат, който е на място тук. - Послание на свети апостол Павел до Тит, първа глава, петнадесети стих, който гласи: "За чисти всичко е чисто, а за осквернени и неверни няма нищо чисто; тям са осквернени и ум и съвест." - Синодален превод.
  • Гневно, но истинско!
  • Интригуващо.
  • Трудно се чете, Александър...
    Хвърлената към Светлината пръст не гаси простора на птиците.
    Винаги е било така- някой намира съзидателната красота на човешките висини, друг се задоволява с пълзенето в канавката.
    Замисляща творба.
Предложения
: ??:??