10 апр. 2024 г., 00:21

ВАС вече се произнесе 

  Проза » Другие
175 2 4

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

Ура!

 

Бутат паметника на съветската армия. Крайно време беше. Това означава, че комунистите този път ще го поемат без вазелин. Но главното достойнство на това съдебно решение не касае конкретно само този паметник. То е съотносимо и към други подобни паметници на територията на майка България. В Борисовата градина такъв паметник е братската могила. Иде и нейният ред.

 

Спете спокойно деца!

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Всяка власт, която се занимава с паметници, вместо с друго, е обречена. И никоя власт не си заминава заедно с паметниците.
    Благодаря за темата, Маестро!
    Липсва желязната ръка в кадифена ръкавица. Липсва ни дипломацията...Интелигентната.
  • Благодаря ви за изразените становища, колеги!

    Красимире и друг път сме дискутирали с теб този въпрос. По отношение на паметниците издигнати на летците бомбардирали София мненията ни съвпадат напълно. Нека има тоталитарни паметници, но мястото им не е пред Ректората.

    Акеми е доста пристрастна, но е дама и няма да влизам в спор с нея.

    Анани Ананиев трябва да знае, че Вазелин може и да е малко име. Дано, обаче, не среща човек с него, за да не би да се пристрасти.
  • Кой ти гледа историята, майсторе. Важното е да се изпълняват нарежданията на американското посолство.
  • Не знам защо свързваме тоя паметник с днешна Русия, а не е с Украйна. Той е на дедите на днешните украинци, които са гонили хитлеристите (нацистите, подложили на геноцид евреи, цигани и славяни) до Берлин. Тук минава Трети украински фронт, който е част от Съветската армия. Подкрепяме Украйна, като събаряме паметника на украинските войници!? Вместо да сменим надписа на него с: ,,На Трети украински фронт с признателност,, в - музей на комунизма...Какво реши ВАС? Има неуредени авторски права. Рязането на ръце и глави не е демонтаж. Не е обратното на монтажа. Нарушаване цялостта на произведение на изкуството е. ВАС погазва Закона за авторското право и сродните му права. Това е повод за радост? Мен преиначаването на факти и погазването на закони не ме радва. В Германия има четири паметника на СА. Не ги събарят. Паметникът на английските пилоти, дето ни бомбят през ВСВ трябва да отиде в музей на глупостта и мазохизма. Бомбите им убиват цивилни, спящи в домовете си. И деца в това число.
Предложения
: ??:??