Той имаше само гръбначен мозък. Много гъвкав…
хххх
Магазините са затворени. Ако ти потрябва гумичка за чешмата – няма отде да купиш.
Затова пък може да отидеш на театър. Там тоалетната работи…
хххх
Предупреждение в началото на филма: „Има сцени с употреба на тютюн, алкохол и наркотици, присъстват и противоестествени бели хетеросексуални мъже“…
хххх
Попаднах на историческо разследване за Павлик Морозов, познат на моето поколение като пионер-герой, предал баща си на болшевиките като враг на съветската власт…
И днес Павликовци колкото щеш. Само че му викат „борба с насилието в семейството“…
хххх
Вратар със слаб рефлекс. Но пък има много деца…
хххх
Абе, все ме налитат едни нерегламентирани мисли…
Лукашенко пращал паразитите към Полша и Западна Европа.
Което ми е ясно – връща си заради непризнаването и санкциите.
Ама отде се вземат тия паразити? Не идват от Русия или Украйна. Кацат със самолети.
Къде ги товарят? Кои разрешават международните полети? Чии са авиокомпаниите?
Отговор няма...
хххх
Навлеците признават – пътят им до желаната дестинация струва 10 – 12 000 долара.
Щом имат толкова пари, защо не ги използват другаде?
И отде ги вземат в уж бедните си, ограбени държави?
хххх
Тая ярост срещу Лукашенко – заслужена, впрочем! – защо не се проявява срещу „вносителите“ на паразити в Европа?
Ония, сдето товарят негри по африканските блрегове, превеждат араби през границите, „спасяват“ навлеците до брега?
хххх
И дали някой ще се запита – а защо нахлуващите са почти все момчета и мъже до 30 годишни?
Армейска възраст…
Само дето не са въоръжени. Все още…
хххх
- Ханс, защо си се бил в училище?
- Мамо, те ми викат „бяла маймуна“…
хххх
Кога отмениха звателния падеж? И "Петре" стана "Петър"?
При това лаптопът подчертава с червено обръщението - англоезичната машина не търпи българския език...
© Георги Коновски Все права защищены