10.11.2021 г., 11:18 ч.

Всякакви от всякъде 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
281 2 11
2 мин за четене

Той имаше само гръбначен мозък. Много гъвкав…

хххх

Магазините са затворени. Ако ти потрябва гумичка за чешмата – няма отде да купиш.

Затова пък може да отидеш на театър. Там тоалетната работи…

хххх

Предупреждение в началото на филма: „Има сцени с употреба на тютюн, алкохол и наркотици, присъстват и противоестествени бели хетеросексуални мъже“…

хххх

Попаднах на историческо разследване за Павлик Морозов, познат на моето поколение като пионер-герой, предал баща си на болшевиките като враг на съветската власт…

И днес Павликовци колкото щеш. Само че му викат „борба с насилието в семейството“…

хххх

Вратар със слаб рефлекс. Но пък има много деца…

хххх

Абе, все ме налитат едни нерегламентирани мисли…

Лукашенко пращал паразитите към Полша и Западна Европа.

Което ми е ясно – връща си заради непризнаването и санкциите.

Ама отде се вземат тия паразити? Не идват от Русия или Украйна. Кацат със самолети.

Къде ги товарят? Кои разрешават международните полети? Чии са авиокомпаниите?

Отговор няма...

хххх

Навлеците признават – пътят им до желаната дестинация струва 10 – 12 000 долара.

Щом имат толкова пари, защо не ги използват другаде?

И отде ги вземат в уж бедните си, ограбени държави?

хххх

Тая ярост срещу Лукашенко – заслужена, впрочем! – защо не се проявява срещу „вносителите“ на паразити в Европа?

Ония, сдето товарят негри по африканските блрегове, превеждат араби през границите, „спасяват“ навлеците до брега?

хххх

И дали някой ще се запита – а защо нахлуващите са почти все момчета и мъже до 30 годишни?

Армейска възраст…

Само дето не са въоръжени. Все още…

хххх

- Ханс, защо си се бил в училище?

- Мамо, те ми викат „бяла маймуна“…

хххх

Кога отмениха звателния падеж? И "Петре" стана "Петър"?

При това лаптопът подчертава с червено обръщението - англоезичната машина не търпи българския език...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Роси!
  • Преди години индианците не забелязали потока от бежанци, който идвал от Европа, та затова живеят сега в резервати.
  • Благодаря, Красе!
  • но задлаптопната машина търпи
  • Благодаря, Петре!
  • Отиде коня в рЯката с тези мигранти,.. добре защо ние дето скитаме по света за къшей хляб сме Емигранти, а те само мигранти...чудна работа.
    Между скакалци - Абе, три месеца съм вече тук, а не виждам германци , страх ли ги е , какво
    - Аме, страх ги е, на работа са, Работят за да пълнят в социалните фондове за нас
  • Благодаря, Миг, Вики!
  • Много хора си живеят само с гръбначен мозък и то много добре. Поздрави!
  • Батко Гошо ще активизираш "органите" на СЕМ точно преди изборите! Голям си будител ей!
  • Благодаря, Надя!
    Ами - не мога да лъжа /освен жените/, все гледам реалистично.
  • Не си никак политкоректен и толерантен, сенсей. Между другото и аз.
Предложения
: ??:??