Некоалиция…
Неуправление…
Недемокрация…
Ненормалност…
Недържава…
Небъдеще…
Ненарод…
хххх
Колко прав беше онзи неизвестен, написал навремето „местни избори“ като МЕСНИ ИЗБОРИ…
хххх
Когато човек разбира от нещо – работи го. Когато е некадърен за нищо – управлява всичко…
хххх
Скандалът с кодовете за машините бе определен от някои като „втори Костинброд“.
И даже заговориха за нов опит за дискредитиране на властта…
Само дето номерът няма да мине при малцинството, при помнещите…
В печатницата в Костинброд откриха маса готови бюлетини ИЗВЪН официално заявените. Напомням – бюлетините се печатат и охраняват като ценни книжа. В Костинброд някой /Кой?/ беше разпоредил да бъдат отпечатани и прибрани НЕПОРЪЧАНИ официално бюлетини.
А за печатането отговаряше… сегашният председател на НС.
Няма да обсъждам как се е скъсила резервната скамейка, та един среден чиновник тогава сега е начело на парламентарната република.
По-важното – отново и отново се опитват да обърнат истината нагоре с краката, а фактите да изкривят. Костинброд беше неуспял опит на едната банда да заграби властта…
Сега това пробва другата. По-технично – чрез машини, по-тъпо и нагло – според интелекта си…
хххх
В момента – инфантилното „Кой ми сра в гащите?“…
Защо ДАНС наблюдавала и докладвала? Доносници…
Снимащият искал просто „да си поиграе с кода в къщи“, както сам заяви с пуберса самоувереност.
Моля, другарко, обиждат горкото детенце…
Разкрилите опита за мошеничество са саботиращи изборите???
Щото, ако бяха си мълчали – всичко щеше да е по гениялните планове на умнокрасивите сектанти…
И така нататък…
Крадецът хем се опитва да ограби крадеца, хем вика „Дръжте крадеца!“, хем искрено – ама напълно искрено – се възмущава, че е сбаран за ръката в чуждия джоб…
хххх
А некоалиционните партньори са вбесени. Моженик да се опитва да надиграе стария мошеник…
Ни почит пред опита, ни честност в играта на далавераджиите…
хххх
Само един въпрос:
Защо не обвиняват Русия и Путин?
По-неприлични наблюдения - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски Все права защищены