30.10.2023 г., 9:38 ч.

Въртележки 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
178 2 1
2 мин за четене

Некоалиция…

Неуправление…

Недемокрация…

Ненормалност…

Недържава…

Небъдеще…

Ненарод…

хххх

Колко прав беше онзи неизвестен, написал навремето „местни избори“ като МЕСНИ ИЗБОРИ…

хххх

Когато човек разбира от нещо – работи го. Когато е некадърен за нищо – управлява всичко…

хххх

Скандалът с кодовете за машините бе определен от някои като „втори Костинброд“.

И даже заговориха за нов опит за дискредитиране на властта…

Само дето номерът няма да мине при малцинството, при помнещите…

В печатницата в Костинброд откриха маса готови бюлетини ИЗВЪН официално заявените. Напомням – бюлетините се печатат и охраняват като ценни книжа. В Костинброд някой /Кой?/ беше разпоредил да бъдат отпечатани и прибрани НЕПОРЪЧАНИ официално бюлетини.

А за печатането отговаряше… сегашният председател на НС.

Няма да обсъждам как се е скъсила резервната скамейка, та един среден чиновник тогава сега е начело на парламентарната република.

По-важното – отново и отново се опитват да обърнат истината нагоре с краката, а фактите да изкривят. Костинброд беше неуспял опит на едната банда да заграби властта…

Сега това пробва другата. По-технично – чрез машини, по-тъпо и нагло – според интелекта си…

хххх

В момента – инфантилното „Кой ми сра в гащите?“…

Защо ДАНС наблюдавала и докладвала? Доносници…

Снимащият искал просто „да си поиграе с кода в къщи“, както сам заяви с пуберса самоувереност.

Моля, другарко, обиждат горкото детенце…

Разкрилите опита за мошеничество са саботиращи изборите???

Щото, ако бяха си мълчали – всичко щеше да е по гениялните планове на умнокрасивите сектанти…

И така нататък…

Крадецът хем се опитва да ограби крадеца, хем вика „Дръжте крадеца!“, хем искрено – ама напълно искрено – се възмущава, че е сбаран за ръката в чуждия джоб…

хххх

А некоалиционните партньори са вбесени. Моженик да се опитва да надиграе стария мошеник…

Ни почит пред опита, ни честност в играта на далавераджиите…

хххх

Само един въпрос:

Защо не обвиняват Русия и Путин?

 

По-неприлични наблюдения - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А от тези въртележки на народа свят му се вие, та на горната земя гласува като за долната...
Предложения
: ??:??