1 сент. 2023 г., 17:32  

Взаимни чувства 

  Проза » Юмористическая
286 4 10
2 мин за четене

   Напоследък не само в България,а и в други страни на демократичния свят темата за насилието тресе институционалните устои на обществото.

   И аз,в тази суматоха на неразбрани желания и спонтанни драми попаднах в миманса на споделеност,нали съм с будна гражданска съвест?

   Докато лежах на дивана пред телевизора да гледам(за кой ли път!?) "Наркос" и по време на рекламата да се любувам от терасата на пълната синя луна,ми светна:как мога да се възползвам от домашното насилие? Все пак хората печелят добри финикийски знаци, стига да се замисля и ще врътна няколко небивалици на благоверната по време на сериала...

   Мисля, че той, този наркосериал се точи като една безкрайна благодат за моя коварен замисъл!Точно в онези моменти, когато дон Ескобар, (Пабло на испански)нали носи името на Свети Павел,им освещава маслото на онези светци от еретичните и сектантски ордени (враждебни картели), ще изтърся пред мойта мила да ми налее един мескал! След антракта и рекламата ще си пусна на терасата мексиканска балада, оная от филма "Палома" и ще натегна нервите на жената, съседите,котките и кучетата от квартала...

   Съпругата ми е домоуправителка на блокчето,до което има още блокчета и къщи от махалата,естествено е,да се засрами от мен,да издивее и се нахвърли да ме прибере от терасата пред погледа на насъбралата се протестираща сган на детската площадка, до сами нас.Синята пълна луна ще бъде ням свидетел на това лудо насилие,което ми оказва милата ми (до този момент, оттук нататък-край!), съпруга,съседите и четиримата полицаи с двете патрулки!

   Естествено, след 24 часовото задържане, ще ме пуснат, къде ще идат!Нали не съм обидил някого от съседите, полицаите и прочие. Преди всичко,жена ми ще отиде за медицинско, но лекарите ще й отнемат това право, поради липса на оплаквания и рани по тялото;и фактически-липса на свидетели!Вярвам, че толкова ще бъде отчаяна,че няма да потърси помощта на психиатър,е, ще я посъветват да потърси помощ от психолог... Но аз,вече изтрезнял, обръснат и напарфюмиран ще съм с две крачки напред!Ще намеря оня адвокат, пардон, адвокатка,която не може да ми откаже и ще заведа граждански иск за (засега конфиденциално) определена сума.

   Естествено е да си потърся правата в Страсбург, Брюксел и Москва!

   В края на краищата, никой не толерира насилие в света на изкуството!

 

 

 

© Стойчо Станев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря за коментара и оценката, Елка!
    Така казват всички, дори и съпругата ми!🤣
  • Благодаря за настроението! Весело!
  • Благодаря за коментарите и оценките, Пепи, Николай, Жени и Катя!
    Радвам се, че ви е весело, защото се оказа, че има начин да сменя сивото ежедневие с нови идеи;както и да споделя практики за здраве и благоденствие!
    Колко "взаимни чувства",нали?🤣
  • Ти си бил много опасен съпруг.
    Определено ме развесели.
  • Добър сюжет )) колко ли е изпълним...
  • Стойчо!!!
  • Мъж да си търси правата? Кой мъж смее да се оплаква от жената?! Е това вече ще е прецедент!
    Направо основи фондация за малтретираните мъже, еврофондовете ще се отворят за вас и ще потекат едни... терапии на Малдивите, Бали, Хаваите, Хисаря... 😅
  • Благодаря за коментара, Надежда!
    Благодаря за коментара и оценката, Младен!
    Благодаря за Любими, Теодора!
    Само какви "коварство и любов", дано пък наследниците на Шилер не се досетят да ме съдят за "плагиатство" по темата за "съпружеската вярност"!🤣
  • Нещата пак опират до финикийските знаци.
    Поздравление, Стойчо!

    П.П. Покойният ми баща откри начин за бърза редукция на населението на Земята. Само за една нощ то може драстично да намалее. Разковничето е в това да бъде разрешено убийството, но само между съпрузи!
  • А дано ама надали.
Предложения
: ??:??