8 февр. 2022 г., 10:52

Заглавия от вестници и Интернет 1 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
407 0 2

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

3 мин за четене

1. " Защо кучетата си душат дупетата!?"

За съжаление не разполагам  с нужния умствен капацитет да коментирам такъв свръх екзистенциален въпрос!...Извинявайте много, господин Шекспир, но вашето мижаво въпросче " Да бъдеш или не?!", поставено пред този въпрос от Вселенска величина, е все едно лилипут да застане до Гъливер!...

 

2. " Маймуна се сби с контрольор в Нюйоркско метро". Интересно кой ли е победил?! Ако се вярва на теорията на Чарлз Дарвин за общия ни произход, най-вероятно силите са били равни...

 

3. " Ако не правите секс, вагината ви ще се депресира!" Момент, да изясним нещо. Явно става въпрос за следното: лирическата героиня, т. е. вагината в случая бива разглеждана като отделен организъм в организма, и даже още по-точно - като отделна жена в жената! Още малко и ще проговори... Може и такива случаи да познава историята. Неслучайно преди време се появи в публичното пространство прелюбопитното четиво " Монолози на вагината". Крушката си имала опашка. Или в случая - G-точка.

 

4. " Срещата за безопасността завършила с инцидент". Чудно щеше да бъде, ако с нещо друго беше завършила. Нали трябва да се изпълнят винаги и на всяка цена законите на Мърфи.

 

5. " Пътничка в самолет се опитала да накърми домашната си котка". Такааа. Имаше една песен навремето - " Искам да съм негър, негър в Алабама!..." Та и на мен като на лирическия герой ми идва да викна, запея: " Искам да съм котка, котка на кърмачка!..." Според стюардеса - очевидец, котката била безкосместа, порода " Сфинкс", била повита в одеяло и отдалеч изглеждала сякаш е бебе. Жената се опитвала да я накърми, но тя се дърпала в ужас, все едно живота й бил застрашен". Интересно защо се е дърпала?! Дават ли ти - яж, гонят ли те - беж! - гласи поговорката. Възможен отговор: зърната на женските гърди са атрактивни единствено за мъжете и за бебетата. Не и за останалите земни твари.

 

6. Няма как да не включим в този обзор и култът към Негово Величество Женското Дупе. Което, наред с напомпаните цици и силиконовите джуки е един от най-важните персонажи в българските и световни медии. О, да, и мъжкото достойнство, разбира се! Няма как да го пропуснем - и то е живо същество, и то душа носи, както се казва. " Класация за най-секси дупе за 2021 година", " Дупето на П. взриви Фейсбук", " Как да се сдобиете с бразилски задник?!" са само една малка част от заглавията на статии, посветени на заветните женски задни части. Снимки на татуирани, с прашки или дибидюс VIP дупета са завладели медиите и социалните мрежи. Човек може да си помисли, че задника и останалите изброени по-горе атрибути са най-важните части на човешкото тяло. Много по-важни от главата, черепната кутия и съдържащото се в нея. " Акне по дупето! Как да се справим?" То оставаше и да няма!...Щом " дели мегдан" с лицето по важност, много ясно че като има акне лицето, ще има и дупето. Няма да остава по-назад я!...

 

7. " Какво ще се случи в тялото ви, ако спите с чорапи?" Най-атрактивните отговори в статията - " Ще заспивате по-бързо" и " Ще имате повече оргазми". Йес! Знаех си! Ето от къде са почерпили вдъхновение авторите на култовата реплика " Ало, ало, спиш с чорапите?!" от емблематичният за времето си сериал " Ало, ало".

 

8. Изказване на US конгресмени: " В Америка има македонци от 1492 година"...Сега, македонците че са серт, серт са, че са със самочувствие на потомци на Александър Македонски, със самочувствие са, че си приписват заслуги и личности, принадлежащи на други народи и държави, приписват си, ама чак пък и да са открили Америка преди Колумб!...Както се казва в такива случаи, " То бива, бива, ама цял бивол за мезе не бива!..." Мога да си представя как ще звучи някое следващо премъдро изявление на виден US конгресмен. Може би по следния начин: " Когато през 1969 година видният астронавт от македонски произход Ниле Силноръчков стъпил за пръв път на Луната, той не произнесъл легендарната реплика „Това е една малка крачка за човека, но е един голям скок за човечеството!" , а е казал следното: " Од кога постои Месечината, таа секогаш е Македонска, мајка и да е**!...""

© Радослава Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • !
  • Отличная глубокая аналитическая работа!Я всегда прочитываю вначале все заголовки и... на этом заканчиваю. Оно того стоит. Вот некоторые.

    "Многодетный отец из Лунинцапосле ДНК-теста
    выяснил, что он не многодетный отец"

    Хулио приехал ты, Иглесиас.

    На Новый год в Севастополе дадут горячую
    воду.

    Собакапыталась покинуть Омск на льдине.

    Ну и это
    Владимир Кличко сильнее всех в EBU
Предложения
: ??:??