31 окт. 2008 г., 21:52

Законите на Мърфи имат много алинеи... (Някои лични наблюдения от последния месец) 

  Проза » Юмористическая
1347 0 9
7 мин за четене

 

Законите на Мърфи имат много алинеи*...

(Някои лични наблюдения от последния месец)

 

 

 

а) Когато имаш най-много работа, обикновено ти намират и допълнителна, и спешна.

I-во допълнение (по Правилото на Пратчет за патриотизма):

Фирмата е и твоя, само когато искат да си скъсаш задника от работа.

II-ро допълнение:

Финансовият еквивалент изобщо не зависи от количеството на свършената работа.

III-то допълнение:

Командировките се разпределят по обратно пропорционалната зависимост "афинитет към парите от командировъчни" - „бързина на работа".

1-во допълнение на допълнението:

В командировка отива винаги този, който най-бавно си върши работата (и най-много обича парите).

2-ро допълнение на допълнението:

Докато той е в командировки, оставащите в офиса трябва да му я свършат.

3-то допълнение на допълнението:

„Командированият" винаги намира кусури на свършената му от други работа и не пропуска да ги подчертае пред шефа.

4-то допълнение на допълнението:

В следващите няколко дни той се занимава единствено с несъществена редакторско-коректорска дейност на свършената от другите работа.

5-то допълнение на допълнението:

До следващата му командировка пак са е натрупала работа, която отново други трябва да я свършат.

6-то допълнение на допълнението:

Освен заплатата, той си прибира и командировъчните, и „дивидентите" от намирането на кусури.

IV-то допълнение:

Цикълът непрекъснато се повтаря.

 

б) Когато много бързаш и чакаш такси, на всички жълти коли им изчезват табелките.

I-во допълнение (ВодоЛейско):

Това, обаче, го забелязваш, едва чак когато шофьорът недоумяващо те изгледа защо му махаш с ръка.

II-ро допълнение:

Когато намериш такси, зелената вълна се превръща в червена.

III-то допълнение:

Бойко Борисов точно днес е открил ремонта на улицата пред посочения адрес и таксито заобикаля 2 квартала, за да се добере до него (адреса, не Бойко).

IV-то допълнение:

Шофьорът на таксито няма да ти върне дребни банкноти и тичаш да разваляш.

V-то допълнение:

Връщайки се, забелязваш, че касовият апарат продължава да работи (на престой) и трябва да добавиш още една "дребна" банкнота към сметката.

 

в) Винаги, когато решиш да поспиш до по-късно, се оказва, че трябва да станеш рано.

I-во (ВодоЛейско) допълнение:

Забравяш, че трябва да върнеш часовника с един час назад и се изтипосваш с един час по-рано на уреченото място.

II-ро допълнение:

В периметър от 2500 кв.м точно този ден и по това време няма отворено кафене, поради което и мръзнеш.

III-то допълнение:

Ставането и мръзненето не си е струвало - гарсониерата от 40 квадратни метра се оказва само стая, пак от 40, но кубични метри.

IV-то допълнение:

Изтърваваш автобуса за връщане, защото дъщеря ти се намира в автобуса, който идва от обратната посока и трябва да я изчакаш.

V-то допълнение:

Автобусът, с който трябва да се приберете и двете има престой поне 20 минути на последната спирка.

 

г) По Първия закон на Зимурги за еволюцията на динамиката на системата:

1.Ако наведнъж извадиш всичките си дрехи от гардероба, единственият начин пак да ги подредиш всички, е да използваш по-голям гардероб.

2.Еко-палтата имат способността сами да излизат от чувалите.

3.Точно когато трябва да се изнесеш, се оказва, че хладилникът ти е зареден така, както никога преди това не е бил.

4.Кутиите от обувки се оказват повече от чифтовете на обувките.

I-во допълнение:

Каквото и да направиш, не можеш да вкараш повече от две кутии една в друга.

II-ро допълнение:

Ръбовете на кутиите за обувки са невероятно твърди.

III-то допълнение:

Съприкосновението с тях е много болезнено.

 

д) (Оферта, без отстъпка) Когато си намериш подходяща квартира, в 99% от случаите кандидат-хазяйката ти е любителка-цветарка и си длъжен освен за своите, да се грижиш и за нейните цветя.

I-во допълнение:

Саксиите с цветята, които преди са се побирали в две стаи, сега трябва да се поберат в една.

II-ро допълнение:

Цветята на остъклената тераса, които никога не са замръзвали през зимата при хазяйката ти, точно при теб измръзват до едно.

III-то допълнение:

Когато в наето от теб жилище има заключена стая, в 99,99% от случаите в нея има цветя.

IV-то допълнение:

Хазяйката ти всеки уикенд идва "да си вземе нещо" от затворената стая.

V-то допълнение:

Оказва се, че, всъщност, идва да си полива цветята.

VI-то допълнение:

Това го научаваш, чак при напускане на жилището.

 

е) Дори вероятността да изтървеш търсеното от теб жилище да е 1,0Е-785, тя винаги се случва (за справка, да уцелиш шестица от тото-2 е само 7,15Е-8**).

I-во допълнение (ВодоЛейско):

Визитката на предишния ти брокер по неведоми пътища задължително се оказва в джоба на палтото, което не си обличал повече от година.

II-ро допълнение (ВодоЛейско):

Издирването ú  трае най-малко половин месец.

III-то допълнение (пак ВодоЛейско):

Когато я намериш, се оказва, че телефонът му е записан в твоя телефон.

IV-то допълнение:

Когато вече успееш да се свържеш с него, като правило само преди ден той е дал изключително подходящото за теб жилище на друг.

V-то допълнение:

Всички брокерски агенции се заинтересуват сериозно от обявата ти (и започват да ти звънят като луди за подходящи жилища), чак когато вече си намерил едно "на Макчу Пикчу у царевицата" и си го предплатил.

VI-то допълнение (По наблюдението на Перо):

Единственото нещо, зад което повечето брокери застават твърдо, е комисионната.

 

 

пп. След окончателното приключване на "процес" преместване, ще споделя още "наблюдения" :))))

 

 

* - да не се бърка с алтернативи.

** 7,15Е-8 = 7,15:100000000 = 0,0000000715. Другото (с Е-785) си го напишете вие...

 

© Аэлла Вихрь-Харпиевна Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Бих добавила: " Всички брокери от агенциите за недвижими имоти са все едно "изляти от един калъп"!...
    Гледат да те претупат на бърза ръка, само и само да се доберат до заветната комисионна! И много други неща бих написала за тях, но се ядосвам само като се сетя...
  • Леле, за един месец "отсъствие" в "зоната" на коментарите съм забравила и как се пишат и как се благодари!
    И аз ви прегръщам, че се поучихте от допълненията към Мърфи!
    Феичке, не си купих по-голям гардероб, тя хазяйката се погрижила за това, ма продухвах радиатори, пардон, исках да кажа обезвъздушавах . Нек'къф малоумник не си отворил радиаторите навреме и в моите на последния етаж - възушна тапа... Е, и още неколко подобни дивотийки ми се случиха, та само трябва да седна и да ги оформя във "Допълнения" - II част
  • Павли, уж хумористично, но на мен ми стана мъчно...Знам, че със силата си ще преодолееш всичко и въпреки това...Прегръщам те с обич!!!
  • Имаме доста сродни черти. Само зодията малко не съответства. Дори мисля тия дни да пусна тук едно мое изследване: "Фрагменти от дневника на Марко Тотев", но то е доста голямо и трябва да го направя на парчета. Поздрави.
  • Точно око имаш, Водолейке! Кеф на куб!!!

    Купи ли си по-голям гардероб?.....
  • Браво! Много забавно (и вярно, и вярно...)
  • Мацинка, надали аз щях да се справя тъй перфектно с всяка от изброените ситуации! Ама защо ли се чудя, като те знам каква бойна мацка си , та... остава ми само едно да ти кажа и то е, че се гордея със запознанството ни!
    Изпращам ти сърдечните си прегръдки!!!
  • Много полезно четиво! Прочетох с огромно удоволствие твоите интересни и напълно верни допълнения! Поздрави, Поли!
  • Законите на Мърфи, са едни от най-важащите и за мен, въпреки че не съм Водолей и не местя квартира.От гениалността ще да е мила Павли, аз така си оправдавам каръщината и разсеяността си.
    Прегръщам те в този ранен час!
Предложения
: ??:??