28 мая 2024 г., 13:50

Звездичке 

  Проза » Сказки и произведения для детей
67 0 0
39 мин за четене

Звездичке, защо светиш самичка на небето? Нима твоите приятелки ги няма или ги чакаш скоро да се появят? Искаш ли компания, да сме самички двете, ти там горе на небето, а аз тук долу на земята?

Звездичке, мина доста време, защо другите ги няма? Добре, ще почакам още малко с теб, но ако скоро не се появят, аз ще се кача и заедно с теб ще светим.

Звездичке, защо тази вечер сестрите ти те оставиха сама? Нима майка тиЛуната, не е там да ви строява?

Звездичке, почакай ме сега ще дойда. Знам какво е да си сама, само изчакай, няма да се бавя, само да намеря как да се кача!

Звездичке, помогни ми, дай ми ръка или въже за да се кача! Хайде, нали си ми приятелка, нека да дойда при теб!

Спри, приятелко моя! Недей да търсиш начин да се качиш, защото веднъж дойдеш ли, няма връщане назад!“.

Звездичке, нека да се кача, а все ще намеря начин да се върна!

Приятелко моя, моля те, не прави моята грешка! И аз така се заблудих по една самотна звезда и направих всичко възможно да се кача, за да ѝ правя компания. Но след това се оказах в капан. Бях измамена от тази самотна звезда и сега съм завързана тук горе, на нейното място, за да примамя някой друга, чиста душа да ме смени! Моля те, не прави моята грешка, спри и просто ми говори от там, от далече, аз пак ще те чуя и ще ти отговоря, а един ден, когато времето ти дойде, ще сме заедно завинаги, не като приятелки, а като сестри!“

Звездичке, кога ще дойде това време? Нали ще е скоро, защото вече нямам търпение да стана твоя сестра. Хайде, нека се кача!

Много си нетърпелива, приятелко моя! Успокой се! Ето, слънцето изгрява, идва нов ден. Моля те, не мисли за мен, а бъди щастлива! Аз през нощта пак ще се върна, за да те видя!“.

Звездичке, само ми кажи, кога ще мога да се кача?

Приятелко любима! Когато се видим отново, ще ти отговоря, а сега ще те оставям! Ще се видим пак, обещавам!“.

Звездичке, почакай!

 „Ще се видим скоро, приятелко любима!“.

Звездичке, знай че ще чакам, няма да те оставя сама! Нека денят мине по-бързо, за да те видя отново и отговор на въпроса си да получа!

Смъртта е отговорът! Затова не бързай, понеже имаш още много време на земята!“.

Слънце, благодаря за отговора! Моля те, предай на моята приятелка, че ще живея живота си спокойна и ще си говоря с нея всяка вечер!

Тя вече го знае! Хайде, радвай се на деня! Тя ще те чака, а аз ще я пазя до следващата ваша среща!“.

Слънце, благодаря! Сега ще се насладя спокойно на деня!

© Ева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??