10.07.2012 г., 21:49 ч.

1000 думи 

  Есета » Други
1724 1 1

Има хиляди думи за хиляди неща. Има много думи и ние се губим сред тях. Говорим за хиляди неща с хиляди думи, а забравяме най-важните. Можем да загубим часове  в разговори, но без да си кажем нищо. Можем само да погледнем човек и с този поглед да му кажем това, което не можем да кажем с хилядите думи. Казваме хиляди думи, но дали казваме правилните?  Понякога един жест, един поглед, една прегръдка казват много повече от думите.  В думите се оплитаме и изход често пъти няма. Тръгваме да изясняваме кой какво е искал да каже и кой какво е разбрал. И колкото повече говорим, толкова повече се оплитаме в тях, думите. Ние се ширим в една словесна вселена, която все повече объркваме, и объркваме. А колко по-малко трябва само: ”Здравей, обичам те!”. Поглед, целувка, прегръдка, твой съм! И ти си моя! 

 

© Кин Табларски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кин, а какво става, според теб, с изговорените и изписаните думи?... Каква е съдбата им, къде отиват?... Има предвид не само онези думи, които са част от художествени, научни и др. произведения, а всички думи.
Предложения
: ??:??