31.07.2008 г., 13:05 ч.

Агония 

  Есета
1460 0 17
1 мин за четене

Агония

 

Проститутката не представлява нищо друго, освен по собствено желание самоубиваща се плът. Всеки сексуален акт е сякаш ръчкане с нож надълбоко в слънчевия сплит. Ръчкане, при което душата кръвопуска. Кръвта излиза бавно и мъчително от всичките й артерии и вени. И сякаш и самата тя притежава нервна система, която я кара да изпитва болка. Болката на бликаща умирающа кръв. Душата умира бавно. Тя умира в продължение на десетилетия. И всяко кръвопускане я кара да крещи в своята агония. Гласът й все повече започва да прилича на глас, изтръгнат от гласни струни на горяща в огън плът. Глас, звучащ ужасяващо и отвратително, глас на бясна болезнена агония. Глас на стапяща се бавно при висока температура плът. С течението на десетилетията този глас става все по-малко плашещ и все по-гнусен, докато и най-състрадателната душа с погнуса не се отърве от гадната му плужешка лепкавост. Лепкавостта на гнусния глас на душа, избрала по собствено желание гнусния акт на своето самоубийство. О, аз не искам да правя секс с тази умираща плът.

 

29.07.2008 год.

23:55

Сливен

© Владимир Белов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Замислящо, прочетох го 2 пъти
  • Не че сега съм много весел.
  • може би е хубаво, че не можеш да пишеш.Чула съм, че хората пишат , когато са тъжни и има насъбрала мъка в тях.
  • Не става въпрос за мутреса. Става въпрос, че така биват зарибявани малките момиченца - първо им се купува това и онова, а после им се купуват и други неща, като например еднопосочен билет за Холандия.
    Иначе, друго ме мъчи тия дни - от лятото един ред не мога да напиша. А от седмица и нещо насам постоянно ми се спи, не мога да си довърша книгата, чета бавно като охлюв - просто се нервя на себе си.
  • ама виж сега, струва ми се че бъркаш мутресата с проститутката.Лично мен не ме бърка дали мъжа е с пари, нито дали е красив.Просто мисля, че е важно да е готин и точен пич.Мисля,че просто тези момичета все още нямат реална представа за това, което искат.Не знам.
  • Ми, донякъде са неосъзнати. Но, честно да ти кажа, не съм сигурен, че са съвсем неосъзнати. Много от момичетата, които познавах, само чакаха момента да ги подсигуряват материално, да бъдат наблюдавани от останалите по главната улица, само защото ходят с някоя тухла четворка с пари. Мислеха, че всички ще им завиждат. Има момичета, които като разберат, че нямаш ланец за еди колко си и живееш в панелен блок, не искат да ходят с теб. Според мен осъзнават, просто ценностната им система е различна от нашата.
  • да, възможно е , всеки си избира пътя, аз от тоя филм -TAKEN и от други подобни малко съм си променила мнението.Взимат ги още неосъзнати, ако може да се каже че това става доброволно.а това си е престъпление за мен.
  • Е, чак пък страшно. Всеки си избира какъв да бъде. Голяма част от съученичките ми си имат съвсем нормално бъдеще, завършват висше и т. н. Трябва да спомена, че прекалено много се спекулира с факта, че едва ли не всички биват склонявани към проституция. За голяма част от тези момиченца (щото, още когато са на 15, сводниците почват да ги зарибяват) си е престижно да имаш нещо общо с богат сводник. То е нещо като "издигане в социалната йерархия".
  • много е страшно, аз имам
    чувството , че ако имам дете в Сливен или съм оттам, много ще внимавам кога икъде ходя.Имам чувството , като чета, че там няма момиче, което да не е проститутка, ако не е , ще я направят.Това е много страшно!И върви разправяй после, че няма коряупция и мафия.Ужас!
  • Не знам. В моя град (от който се махнах, понеже съм студент), има много от тях. И за това постоянно се пишат статии. Ето: http://mediapool.bg/show/?storyid=146279&srcpos=13 И, именно поради тази причина мисля, че съм пресъздал вярно усещанията на момичетата... Поне така, както съм ги видял.
  • Благодаря!И на мен ми е интресно, може би някои ги кефи, може би на някои вече им е все тая, може би някои ги пребиват до умопомрачение, възможно е и да ги дрогирват, може би...., но в никакъв случай, каквото и да кажем-няма да е обективно
  • Ще гледам Taken. Всъщност, не знам какво да мисля, повечето ми приятели смятат, че проститутките ги кефи да правят това, което правят. За жалост. И имах голям спор с тях.
  • да, напълно си прав, точно така е-душата умира бавно, точно така.Това, е правилното усещане-"Проститутката не представлява нищо друго, освен по собствено желание самоубиваща се плът."Може да послужи като определение в учебник.
    Но...се замислих, понякога не е по собствено желание.Гледай Taken-2008г.
  • Е, да, просто използвам хиперболата като литературен похват.
  • Какво да кажа - това, което сам си причиниш, никой не може да ти го причини... Ама малко прекалено звучи...
  • Благодаря, Петя. Майка ми определи есето като доста шизофренично.
  • страхотно есе,много ми харесва
Предложения
: ??:??