15.04.2010 г., 21:55 ч.

Аз... художникът! 

  Есета » Граждански
1889 0 2
3 мин за четене

Ще нарисувам... истината за тези, които имат дързостта, защото вече е необходима дързост, да бъдеш себе си (човек), такъв какъвто си.

 

В ранна пролет съм в гората, всички птички вече са тук, за да изградят своите семейни гнезда и не само за птиците е такъв моментът, но и за всички диви твари.

Гората е вълшебна в този момент, защото пойните птички създават най-прекрасния концерт, в най добрата концертна зала, благодарение на уникалната ù акустика. Да, обожавам тези неповторими звуци. Но човекът винаги търси звук от себеподобни. Защото, колкото и да обичам да слушам песента на славея, тя не може да събуди онова чувство, което нежният глас на една жена може да сътвори в мен, уникалната физико-химична реакция, в която аз да се мобилизирам  хормонално за срещата си с нея.  Това е за ушите... насладата, а не музиката от природата,  звуците, издавани от срещуположния пол на себеподобни. За очите, колкото и да е прекрасна гледката на разцъфналите цветове на дърветата и храстите, на цъфналите цветя, на птиците, летящи в синьото небе. Ние пак търсим себеподобните и в тази картина... Няма по вдъхновяващо нещо от срещата на очите на непознат(а) в дивата природа. Уникалният момент може би е да се видите ( дебнете като жертви) от далече и да не се изпускате от очи, докато се приближите до разстояние, в което могат и другите ви сетива да разпознаят себеподобния вид. Винаги, когато говорим за аромати, мога да кажа, че сутрин във времето, когато росата още не се е вдигнала, е моментът, в който нашият нос работи най-добре и сред аромата на цветята, билки и дървета. Ние отново търсим аромат от срещуположния пол на себеподобни. Но в днешния начин на живот, човеците отдавна отхвърлят собствения аромат на тялото, като се ползват всевъзможни боклуци, парфюми, дезодоранти, кремове и прочие. Много често се случва уникална жена или мъж да са с неприятен аромат, поради избора си на парфюм, които на него (нея) им харесва: да, но на околните може би... не. Отново грешка-човешка, да убиваш най-човешкото в себе си, за да печели козметичната индустрия, която е никому ненужна. Осезанието, което също е наш сетивен орган, също страда, защото, когато се опитваме да се докоснем, отново се попада на трикотажните облекла от изкуствени материи, от които най-много да те хване"ток", отколкото да усетиш контакта със себеподобния. Вкус...! Какво да кажем за това, колко пъти при контакт с жена сме целунали, истински сочни устни: обикновено са намазани с гланц, вазелин, червило или още куп глупости с вкус на плодове или зеленчуци... ами пудрата за лице?-ами какъв вкус има Тя... ами фондьотенът?...

Моля, нека жените ги опитат на вкус и после да се сърдят, че мъжете са ги лишили от внимание или са изчезнали... А какво да кажем за "естетичната" хирургия... Жените си правят устните като влагалища в повечето случаи, с естетичните корекции лицата стават асиметрични, кичозни... но художникът рисува реалната картина... ами за удължаването на коса, мигли, маникюри, педикюри, ботокс, колаген, силикон... о-о-о- боже... Вече е много трудно да срещнеш: екологично чиста (био)жена в ежедневието. Това всичко е стрес за индивида, защото той е в нереална среда с нереални индивиди в нереални взаимоотношения, поради това, че всички се влияят от матрицата на системата да бъдат потребители на всички ненужни боклуци, които се произвеждат. Вече всичко е, еднодневка, по-скоро вече е едночасовка, както е тръгнал светът, ще стане едноминутка... О... Боже! - колко грозна стана картината, но... аз съм художникът - рисувам реалността!

А... колко бих искал да рисувам истинските стойностни неща, но нямам модели за това.

 

п.с. Всяка прилика с лица и събития е случайна!...

 

Рогатиа каза: ХАУ!!!

© Богдан Григоров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Актуално послание съдържа картината ти, художнико!
    За съжаление, макар че истината винаги е само една,
    интерпретациите на истината са много и затова обикновено
    става така, колкокото хора толкова истини, всеки си има
    своя истина, и всеки си мисли, че неговата истина е истинската...
    ПОЗДРАВИ!!!!! БЪДИ!
  • ... и все пак са ти нужни бои, Художнико-реалист... независимо от тяхното естество... а самата рисунка не е ли сама по себе си дързост...?

    "Защото...Тя е,
    негово творение"

    Привети, Боги!
Предложения
: ??:??