30.03.2018 г., 19:56 ч.

Без заглавие 

  Есета » Социални, Философски, Лични, Други
949 2 2
1 мин за четене

Животът е една безкрайна пътека, по която вървим. Докато се блуждаем дали да завием наляво или надясно, преминаваме през много препятствия. А защо не и през радостни моменти? Хората сме така преустроени, че сме склонни да обръщаме внимание само на нещастията, които ни сполетяват. А дали всъщност сме така преустроени или ние сами „без да искаме" преустройваме себе си по такъв начин? Толкова сме заблудени под тезата, че животът е безсмислен, че не забелязваме малките радостни неща, които ни се случват. Та нали „След всеки дъжд изгрява слънце"? Но защо ние не го виждаме? Къде е? Дали не се е скрило зад някой ъгъл? А дали въобще се е появявало? Тези въпроси си задаваме, когато не оценяваме малките неща, а именно истинските. Във всеки един мил, дружелюбен, малък, от сърце жест се крие чувство. За жалост твърде рядко оценяваме това чувство, защото сме твърде заети да гледаме повърхностно над живота. Да оценяваме единствено материалното, което всъщност не ни прави щастливи. Гмурнали сме се толкова дълбоко в океана на илюзията, че не виждаме дали е нощ или ден. Дали навън е слънчево или вали. Всичко това е породено от преживявания, които сме допуснали да навлязат в живота ни до такава степен, че променят собственото ни мислене и действията занапред. След всяко едно преживяване имаме едно на ум, станали сме малко по-опитни и всеотдайни.

© Мария Николова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво есе си написала! Малките на пръв поглед неща, но всъщност големи по същността си правят живота ни смислен, красив и изпълнен с удовлетворение. Една искрена усмивка, една топла прегръдка, една блага дума, една красива чаша с ароматно димящо кафе, един поглед към синевата на небето и рисунъка на облаците и т.н.
  • Колко много реалност и то, само в няколко редове! Как ми се иска да продължи повече!Но и така ми хареса.
Предложения
: ??:??