22.01.2009 г., 17:16 ч.

... без заглавие... 

  Есета » Лични
1333 0 2
1 мин за четене

       Аз не живея живота си!

    Само го наблюдавам... някъде отстрани... пасивен наблюдател съм. Не се намесвам, оставям нещата просто да се случват.

     Живея ден за ден. Днес всичко да е наред, ако има проблем - то дано денят свърши по-бързо.

     Той да си легне... да се почувствам свободна, да си отдъхна. Поне един филм да изгледам на спокойствие.

      Да дойде утре - на работа съм... после някъде... но да не е у дома...

      Страхотен живот, нали?

     Но и не мога да го променя. Или не искам?  Така съм свикнала... рутина... най-вероятно... Страх ме е от промяна.

     Рано или късно ще се промени този мой "живот".

     Без моята намеса естествено. Има "добри" хора за целта, ще ми направят тази услуга.

     Тогава вече ще трябва да го живея, да помагам на събитията да се случват, да вземам решения...

А така ужасно ме е страх!!!

© Лошата Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, че сте си направили труда да напишете коментари!
    Обаче един съвет от мен: преди да давате каквито и да било оценки по-добре изчакайте да пораснете. Когато човек няма нужния житейски опит не може да оцени ситуацията и да се постави на мястото на другия.
    Успех!
  • Голяма простотия. хпахахахахаххахаа...неподправен бълвоч...
Предложения
: ??:??