4.09.2009 г., 12:01 ч.

Боли ли? 

  Есета » Други
1901 0 7

   Боли ли да обичаш силно и да страдаш, че е така? Боли ли да няма на кого да споделиш, да няма с кого да поговориш? Боли ли, когато всичко в теб крещи, но няма кой да чуе? Боли ли, когато с последни сили се усмихваш, за да докажеш на себе си и на света, че още има плам в очите, че още можеш да обичаш, че си силна и можеш да продължиш... Боли ли, когато нощем се взираш в необятното небе, но си сама?   

   Боли, разбира се! Но аз вече свикнах да живея с болката и дори я заобичах, защото само тя е още с мен... Болката не е това, което ни кара да страдаме, а просто нашето отношение към станалото.

   Боли ли? Да, но болката е поносима...

   Точно болката е едно от малкото вечни неща в живота. Не се опитвайте да ме контрирате, защото е така. Какво има вечно - приятелство, пари, слава, дом? Едва ли. Много малко са "вечните неща", но за жалост болката присъства в списъка на вечното.

   Боли ли? Вече не усещам...

© Поли Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря!
  • Болката ни доказва, че сме живи. Свиква се. Есето е чудесно!!
  • браво! 6 от мен
  • Болката не е това, което ни кара да страдаме, а просто нашето отношение към станалото.

    браво!
    можеше да га разшириш още малко,щеше да е перфектно
  • Болката е навсякъде-тя е всевластна и за съжаление непобедима. С времето обаче се учим да я контролираме и притъпяваме-в това е спасението! 6
  • Боли, болката е неописуема когато става въпрос за болка от любов..........тогава боли най много.......
  • Ех, тази болка... Убива всички ни по най - ужасния начин и най - лошото е, че не можем да я спрем.. Просто трябва да забравим за нея. Както имаше един цитат: "Болката никога не спира. Спира да ти пука,че те боли!"
Предложения
: ??:??