11.05.2022 г., 9:58 ч.

Бъдете цяло 

  Есета
447 1 1
2 мин за четене

Никога не съм мислила или представяла деня, в който ще я видя сгодена. Не актрисата, не поредната , която се фука по телевизията, не и непозната на улицата, която е прикрила очите си от вълнение до любимия човек, а тя - най-добрата ми приятелка. Когато видях снимката с пръстена, не както повечето да напиша нещо набързо, за да се впиша в публикацията, аз направо се разплаках. Колко е пораснала, а всъщност не се опитвах да разбера, защото за мен си беше детето, с което пораснахме заедно и дори факта, че е във връзка не променяше нищо в преценката ми ьа нея, а сега аз виждам жена,  толкова обичана и обичаща, готова на всичко да заяви своето да, на която мога само да подражавам. Нейната промяна не е само външно, ами вече се е изградила всячески. Не съм от хората, които плачат на филми, на кученца или такива неща, но гледам и се питам как да не се разплача. Помня колко пъти сме си представяли как би изглеждало идеалното предложение и сме коментирали поредния певец или актьор, коленичил пред своята любима. Поглеждайки снимката отново се запитах, има ли наистина идеален момент , за който постоянно говорят и пишат? Мине минута, две представям си само блясъкът в очите им , когато са заедно , страстта, която вместо с времето да се потуши, да расте и лицата им , щом си подарят поредната усмивка. Няма по-идеален момент от този. Всъщност няма идеално предложение, има двама човека, които са абсолютно сигурни, че човека е точния, незаменимия и няма въобще секунда замисляне или несигурност. Разбира се, че със слагането на пръстена и брака няма гарантираност , че тия хора биха остарели заедно един до друг ,но им пожелавам най-искрено да запазят всичко и да летят по-смели от всякога. Много е красиво погледнато отстрани, може би защото още не го разбирам и ми е като детска игра, но знам че тя вече не е сама, аз и досега го знаех, но някак си си мислех, че освен семейството и приятелите няма нищо по-крепящо за даден човек. Сега и аз съм сигурна, че има. Дано имам възможността да споделям някои радости с тях, колкото и тъжно да звучи, колкото и да ми е повтаряла, че този юомент не би променил нашите взаимоотношение, но аз знам че вече няма да бъдем същите. Никога не съм си представяла как, къде, защо, но много по-хубаво е, няма как да си подготвен за нещата от живота, но нека са по-хубави, че с лошите твърде много се сблъсквахме. 

Бъдете цяло!

© Bebcheto bebe Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??