16.08.2007 г., 20:05 ч.

Целувката... 

  Есета
3544 0 4
1 мин за четене
Целувката. . .


  Целувката е това, което чакаш цял живот. Целувката е може би това, което никога няма да имаш или това, което получаваш всеки ден, но без да отдаваш голямо значение. Целувката може да бъде чакана дълго, но само един миг... и разбираш колко много си е струвало. Целувката е същевременно нещо съвсем просто, но е и най-уникалното, което разделя приятелството от любовта. А като се замислиш, е само един допир... на устни, допира до вечността. Целувката понякога е прошка, а понякога е и надеждата, която търсим или болката, която не понасяме и искаме да изтръгнем... а понякога целувката е... всичко. Но не са важни забързаните удари на сърцето, нито въпросът защо ли избягах в нощта? Важно е само, че тази вечер бе моята първа целувка и като че ли поводът не е толкова специален, защото всяка истинска целувка за мен е като първа. Да... целувката понякога е всичко... особено когато разбереш, че друга e целунала любимия или пък целувката е нищо, когато си целуната от някого, когото не обичаш. Но целувката все пак си остава неразгадано великолепие или просто неземния начин да се обичаме помежду си. Целувката... това е моят начин да прощавам и да дарявам надежда... това е моят начин да обичам и да бъда обичана. Колко много може да означава целувката. Но тя не се крие в устните, а в нас... и нейната тайна е, че винаги когато ти се струва невъзможна, тя просто се случва и в този миг разбираш, че целувката съдържа ВСИЧКО...

© Единствена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да запомня всичко във една целувка... Поздрави!
  • Добре се справяш, детенце. Според мен-по-добре в прозата. наблегни на нея.Чудесна си
  • Изключителна творба,браво!
  • Целувката.. най-съкровения дар на любовта.. пожелавам ти безброй такива, защото ги заслужаваш и.. очевидно знаеш как да ги цениш поздрав, страхотна творба, много истинкса и мила...
Предложения
: ??:??