27.07.2008 г., 21:20 ч.

Ценностите на 21 век 

  Есета » Социални
7989 1 7

     Ценностите в днешно време? Ха-ха - пълна илюзия! Кой може да говори за това в днешно време? - Никой!

От доста време мисля, че тинейджърите нямат такава и дори не знаят какво е това. ''Ценностите'' на подрастващото поколение се свеждат до пълно отрицание на всичко нормално и до издигане в култ и в център на живота им на неправилните, нередните и абсурдните неща. Младите нямат морал и етика, не се съобразяват със ситуацията и хората около тях, не умеят да се държат на положение, не уважават никого. В 21 век се цени грубото отношение, проявата на насилие върху по-слабите, пиенето до безсъзнание (вие колко текили обърнахте?), употребяването на наркотици под всякаква форма (вие колко линии ударихте?)  и псуването, приемащо се за поздрав. С всичко това тинейджърите се гордеят и хвалят!

И какво ценно намирате в това?

Има ли някой, който мисли, че ценности съществуват в 21 век?

© Петя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това съм го слушала и когато аз бях тийнейджърка Хич не обичам подобни обобщения, просто защото нещата не стоят по този начин. Има хора и хора, това е. И възрастта няма значение.
    И понеже напоследък са модерни поздравите тук, да ви поздравя и аз Който го разбере, разбере https://youtu.be/FoXa2-T-rXw
  • И аз не съм съгласна, че всички тинейджъри са еднакви.
    Има млади хора, които са по-мъдри и от възрастните Не бива да ги съдим. Да, в дискотеките има леки момичета,/винаги е имало/ но има и такива, които знаят езици, учат и се реализират успешно. Добри деца, които са си наши. Нека не забравяме, че сме техният модел. Ние сме възпитателите.
    Обвиняваме ли тях, виним себе си, че сме ги отклонили от пътя!
  • "Има ли някой, който мисли, че ценности съществуват в 21 век?"
    Да, ама не..., - навярно защото е писано преди 7 - 8 години, реално погледнато никога няма да съществува съвършен свят, но това не бива да ни спира да се стремим към него..., има толко умни деца ентусиасти или просто най-обикновени хора с чувство за дълг и достойнство, вярващи в красотата на мечтите си, носещи идеята за борбата за човешкия идеал, намирайки опори в саможертвата, за даже извоюваната вече духовна свобода..., а ако искаме това скрито тайнство ценности - може да открием за самите себе си и да се научим да го използваме в името на общочовешкия устрем към хармония и интелектуално развитие...!!!
  • Аз съм съгласна със SnoW`PrInCeSs (Ана Папазова)! Кой каза, че ВСИЧКИ тийнейджъри са пълни олигофрени?!... Аз съм на 15 и не съм докосвала цигари, алкохол и наркотици... Не псувам като изтървана и не съм груба с останалите, освен ако някой не се заяде с мен. НАИСТИНА има някои тийнейджъри, точно такива, каквито са описани в есето, даже може би ПОВЕЧЕТО! Но не съм съгласа с Вас, че непременно всички трябва да са такива. Все още са останали и от по-нормалните хора... смятам аз... :P
  • мога да споделя с вас няколко неща. Снощи за първи път бях на нощна дискотека, разбрах само едно: моето място определено не е там, имаше доста леки жени, които бяха с изкуствен интелект дори, натрапваха се на по-яки мъже... Не, дори не можах да се отпусна нито за миг, танцувах ама някак все едно не бях аз... И накрая си говорим за морал и закони... под носа ми пуснаха няколко непълнолетни срещу 10 лв ... Моето място определено не беше там сред цялата тази тълпа, която дори не знае какво е забавление... забавлението не е да отидеш и постоянно да мислиш кой какво може да ти направи, това по-скоро е обременяване,отколкото забавление затова нека не си говорим за морал!Не и тук, не и сега !
  • Това освен, че се свежда до общество,също така и до индивидуалност. Можем да кажем, че мнозинството е такова, но не и всички - твърде силна дума. Има тийнейджъри, които знаят какво искат от живота. И като стана въпрос за култура, морал и етика, и като си преценил, че искаш да пишеш есе, първо се научи как се пише "тинейджър". Не се заяждам, просто отбелязвам.
  • Поздравления за блестящия начин, по който си откроила "ценностите" на 21 век. Напълно си права! Днес никой не цени доброто, душевно красивото, любовта. Днес на мода са цигарите, алкохола, дрогата, псувните...
Предложения
: ??:??