12.04.2011 г., 14:56 ч.

Червеният цвят 

  Есета » Други
1566 0 1
1 мин за четене

            ЧЕРВЕНИЯТ ЦВЯТ

 

Цветовете (цветните лъчи) са вибрации, те са характеристика на материята и на фината материя, на фините тела на човека и на другите живи същества –– Етерно, Астрално и Ментални тела.

 

Червеният цвят е основен в природата. Неговите трептения са фундаментални – съставна част на всички други цветове. Той е атрибутен за кръвта, а кръвта е вечен предмет. Тя носи освен вещества, още и еманации, информация и чувства. Чрез кръвта се свързват душевно и мислено роднините, хората, които имат подобие в кръвта.

 

Червеният цвят усилва топлината в тялото, когато си го представяме или когато го гледаме, тъй като е свързан с ОГЪНЯ. Той е свързан с любовта чрез кръвта, която се движи от сърцето.


Червеният цвят е основа на здравето, живота, любовта, огъня, кръвта и т.н. Затова, когато не сме здрави първата ни задача е да внедрим атрибутно червения цвят в нашето ЕЖЕДНЕВИЕ! Било в дрехите, било в обкръжението. Червеният цвят трябва да присъства постоянно, тьй като той приближава огъня до нас, усилва интензивността на физиологичните процеси, от която интензивност зависи преодоляването на болестите. Болестите не са НИЩО ДРУГО, освен застойни процеси, където кръвта се движи бавно и се допускат охлаждания, запушвания, замърсявания. А ОГЪНЯ движи всичко.

 

Предлагам на всеки човек да носи постоянно нещо червено на тялото си. За да се осигури в ТОВА ОТНОШЕНИЕ, нека носи завързан на ръката винаги ЧЕРВЕН КОНЕЦ. Най-елементарното нещо.

 

Ето от тук е обяснението и за преодоляване на неблагоприятни магнетични и магически ВЪЗДЕЙСТВИЯ волно или неволно предизвикани у хората от други хора - преодоляване на уроките, които са психологични запушвания... 

 

Румен – Лесничея                                12.04.2010 г.

 

 

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1526904746668&set=a.1507429899809.71539.1656157971&theater

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??