21.12.2012 г., 12:12 ч.

Честит "КРАЙ" на света 

  Есета
983 0 0
1 мин за четене

Честит "КРАЙ" на света

Истинският край-НАЧАЛО е очистване от старото ненужно и влизането в "НОВ" живот - даже старият, доказано добър живот, е ДОБРЕ да се строи отново на ново МЯСТО и в ново време. Но за да ни се даде ВРЕМЕ за новото, трябва да разрушим старото - ценно, но ИЗЧЕРПАЛО потенциала си. Даже така. Странна мисъл - и за мен е НОВА. Ама ние можем да започнем очистването, като изгорим СТАРИТЕ... книги - от ценните да си оставим по една. Друго важно нещо е да използваме минералните води на България - очистването на тялото и порите на кожата се ОТРАЗЯВА и на душата - върху тялото трябва да се работи... душата - да се храни - тя се храни от любовта най-добре; духът и волята - да се усъвършенстват - те се усъвршенстват от смелостта и дързостта - от приемане на "лошото" като една неизбежност, която кове за нас ДОСТОЕН образ.

Катаклизмите не са истински край-начало на света. Краят и началото - ТОВА е промяна на СВЕТОУСЕЩАНЕТО - от него ще се родят новите мисли, чувства и БИТ - НОВИЯТ живот. А това е НЕИЗБЕЖНО, щом лодката на нашата галактика се движи. Там ще срещне тя НОВИ свободни енергии - това е промяна - като да влезе човек в една баня или пък да се окаже изведнъж ГОРЕ в планината. Има РАЗЛИКА...

Това беше от мен засега.

Лесничея 21.12.2012 г.

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??