6.09.2007 г., 9:31 ч.

Цветът на вятъра 

  Есета
3745 0 13
     
     Цветът на вятъра

     Има ли вятърът цвят?

     Когато въздухът се движи леко и нежно покрай мен, усещам го в розово. Тогава всичко ми изглежда приятно и възможно. Започвам да мечтая. Раздвижат ли се клоните на дърветата, запрелитат ли край мен цветчета и листа, представям си синьото, безбрежното... Започвам да градя планове. Ако вече препира по прозорците, вмъква се в пролуките и напомня за себе си със свистене, окраските край мен стават оранжеви. Готова съм за действие. Има и по-голям сблъсък. Ярко червено е. Скоростта на вятъра понася дребни предмети, разкъсва плакати, счупва клонки... Действам. Опитвам се да запазя, каквото мога. Изправям се срещу  вятъра. Винено червено става, когато немирникът помита каквото му падне, загубил разсъдък!... "Да се скрия на завет!" - отхвърлям тази мисъл и я давам на вятъра, да я отнесе далече от мен. Ураганът бушува, трещи, но се изморява и стихва... Зелено е. Малко усилия и възстановявам равновесието... Не запомням какво точно е направил вятърът. Но в мен остават усещанията - не съм бяла, а набраздена от цветове...                                                                             

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Цветно е!И...вятърно!
    Поздрав и от мен
  • Поздрав Павли,
    набраздена от цветове!
  • Описаният от теб цветен вятър погали не само душата ми, но ме накара да помечтая... Поздравления!
  • Много интересни са темите на есетата ти. Карат човек да се замисли.
  • Прекрасно!!!Никога не съм си и помисляла колко цветен може да бъде вятъра.Поздрав!!!
  • Много образно и красиво!Дерзай, не се променяй!!!
    ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!
  • Благодаря на всички за топлите думи!
  • Прекрасно. Есето е моя слабост, но като знам , че е един от най-сложните жанрове, винаги се радвам на добре написано есе . Ти го можеш превъзходно, мила Павлина, с обич.
  • Подкрепям другите мнения и няма какво да добавя.Наистина оригинално! Браво!!! 6
  • Харесва ми,има нещо доста ''цветно'' )))))) Интересно представяш урагана,аз си го представям сиво-черно,но твоят е доста оригинален
  • Бъди винаги цветна и различна!
    Поздрав и от мен!
  • "Да се скрия на завет!" - отхвърлям тази мисъл и я давам на вятъра, да я отнесе далече от мен.

    Павли,
    това си го слагам в рамка!

    талантлива и цветна СИ*
    !!!*
  • Прекрасна цветна миниатюра!
    Бих я поставила тази творба в раздела *къс разказ*... не знам, може и да бъркам, но така пък усещам!
    Поздрави, Павли!
    ))
Предложения
: ??:??