23.12.2007 г., 23:52 ч.

Да направим добро - от Фестивала 

  Есета » Други
2579 0 2
1 мин за четене

 

Коледа е! На този празник всяко дете мечтае и си пожелава по едно желание, но те са много повече! Мечтите са безкрайни и неосъществими, защото добрите хора са много малко! Децата сирачета, изоставени от майка и татко, лишени от ласка и закрила, са много, така както желанията им! Децата мечтаят за любимото семейство, искат да имат кой да обичат и да бъдат обичани. Да участват в приготовленията за празника, да сложат звездата на върха на елхата, да запалят радостта в сърцата си и да се съберат около елхата и всеки да си пожелае по нещо добро. Добро е да дариш любов!

Всеки може да дари, дори едно парченце, но ще бъде достатъчно да разпали сърчицето на някое дете! Да усетиш как то тупти лудо в телцето му, да видиш усмивката, която озарява личицето и най-накрая да усетиш, че то е щастливо и освободено от това гадно чувство, което те съсипва и разкъсва - да бъдеш сам! Те не искат много, те само мечтаят за малко обич, обич, която ще бъде възнаградена. Когато прегърнеш някое невинно и плахо като зайче дете в своите обятия, то се топи като снежинка в лед, леда е любов, а снежинката е сълза. Очичките, които играят лудо, щурат се напред-назад, навлажнени, от тях се отронва една чиста капка от големия океан в бурята.

Нека разтопим леда в сърцето, нека разрушим мъката в душата, нека направим добро!!! Подаръкът, който можем да подарим е само един, нека направим тази Коледа свята за всички, защото на Коледа стават чудеса! Да върнем живота, да върнем радостта, да усетим Коледния дух! Понякога е нужно нещо малко, за да стане нещо голямо!!!!!!

© Марина Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??