10.07.2024 г., 13:00 ч.

Да преизградиш себе си 

  Есета
198 4 4
1 мин за четене

Трудно е да пуснеш някого към когото си привързан. Но още по-трудно е да не искаш да пуснеш някого , въпреки, че ти дава безброй причини да го направиш. Наранява те, причинява ти болка, но раздялата не е опция. Търпиш, търпиш.......Но в един момент нещо се случва. Розовите очила се счупват, и започваш да виждаш действителността. И осъзнаваш този човек как те е променил. Започваш отначало. Израстваш. Разбираш по това, че вместо да го мразиш, той ти става безразличен. И всъщност даже си благодарна за това, че те е превърнал в тази ти версия. Харесваш се.

Той ти е помогнал да си спомниш стойността си. Той ти е спомогнал да се оформиш в това , което си днес. Осъзнаваш, че начина по който се е държал с теб, е отразявал него самия. Защото хората могат да обичат само до нивото, на което са обикнали себе си. Могат да комуникират до нивото на собственото си самосъзнание. А поведението му отразява само неговите неизлекувани травми. Той не знае колко тъмнина е трябвало да преодолееш, за да излъчваш толкова светлина днес. Не знае колко пъти си преизграждала себе си, за да живееш живота, който живееш днес. Но ти знаеш и това е достатъчно. Днес си различна, осъзнаването те е разделило с много хора. Помогнало ти е да видиш всъщност какви са. Избираш да стоиш далеч от тях, защото да бъдеш сам в собствената си компания е по-приятно, от това да бъдеш с ограничени хора, които отказват да мислят и да се развиват.

 

© Vqra Ilieva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съгласен със Стойчо Станев - чети! Пиши. Любовта и омразата са егоизъм. Но колко разнопосочен само! И нееднозначен.
  • Пиши, пиши!
    Първо,човек като пише(вид изповед)се разтоварва,второ,споделя и бива споделен(оценен по достойно от тези, които имат сходни проблеми!).
    И трето,това пречиства душата от "инертните чувства", които му тежат.
    Поздравления, Вяра!
    Пиши!
  • Браво!Поздравявам те !
  • Вяра, не заслужава да пишеш за нещо, което не трябва, дори да си спомняш. Приеми, че хората са несъвършени и потърси светлината другаде, там където я има.
Предложения
: ??:??