26.02.2007 г., 22:10 ч.

Да загубиш любовта... 

  Есета
3676 0 7
1 мин за четене

Какво е да изгубиш всичко? Може би да изгубиш един човек - но все пак всичко - вярата, щастието, приятелството и любовта, дори и това, което те крепи най-много - надеждата. Какво е да изгубиш някой - някой, който до вчера си наричал свой, а днес той е далече и ти не можеш да го върнеш вечe. Когато изгубиш своята любов, се опитваш да продължиш, но спомените напират пред очите ти и не знаеш какво да решиш - да бъдеш "щастлива" с друг, или да си сама и сърцето ти да е замръзнало от студ. И как ще изтърпиш тез два пожара - лед и огън - последиците от любовта стара. И как сърцето ти отвън гори, а отвътре е сковано от лед и не знае какво да реши. Този път си казваш - ще бъда твърде силна, а пак искаш да го видиш, дори за мига, в който отново ще изпиташ болката на неутешимата разруха. А той е пак тъй добър и мил и ти не вярваш, че той е тоз, който те е наранил. И пак си спомняш за онези нощи и усещаш целувката по устните си ощe, но вече знаеш, уморена си от спомени и самота и дори пак да останеш сама, няма да погледнеш отново назад. Назад е болката и две разбити сърца, пред теб е болката, че си сама. От това изглежда, че теб винаги ще те боли, а той ще е щастлив с друга може би.          Какво е да изгубиш всичко? Да изгубиш всичко, е да изгубиш своята голяма, силна обич!!!

© Таня Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво е , но имай вяра ще срещнеш друга по-голяма и...по-силна от тази и тази ще ти се струва като, детски виц! Браво!
  • Танче много ми харесва... Уникално е и много ме разчувства.. просто нямам думи
  • Ами мерси за коментарите Благодаря и на Красимир, радвам се че мога да чуя различни мнения...А ако нещо не е ясно, мога да обясня за "болката, че си сама", за "Всичко...голяма любов..." и т.н..
  • На мен също ми харесва.
  • На мен ми харесва много!
  • "един човек ми липсва и всичко ми безразлично,един човек,а всъщност всичко"хубаво е
    а на красимир,искам да попитам,защо са тези хапливи коментарИ?!
  • Ех леле."болката, че си сама"-че има ли подобна болка!?"Всичко...голяма любов..."-изгуби един от читателите.
Предложения
: ??:??