20.01.2010 г., 12:37 ч.

Денят на влюбените...??? 

  Есета » Лични
2533 0 9
1 мин за четене

 

 

 

             Още ни държи еуфорията от Коледа и вече се подготвяме за един друг празник, който ние, жените, очакваме с нетърпение. Имаше една шега, че той е демо версия на 8-ми март... става въпрос за „новоизлюпения” празник на влюбените 14 февруари. Отново треска за резервации на възможно най-романтичните места – разбира се, местата са според разбиранията за романтика и според... джоба. И после нека някой каже, че любовта не зависела от парите! Ха-ха-ха... Всъщност може би не зависи – става въпрос за празник на ВЛЮБЕНИТЕ, а не на ЛЮБОВТА! Нали не е едно и също? Освен това за любовта би трябвало всеки ден да е празник – това, че я има; че има някого, когото да обичаме; който да ни обича... Стискаме си палци нещо да не ни провали празника...

              И мъжете пак се оплакват... Един ден в годината искаме подарък, който да докаже, че (все още) ни обичат и те недоволстват. Ами ако искахме всеки ден да доказват любовта си с подаръци?  Да, искаме доказателства, но от друго естество – не материални. Искаме нежност, целувки, да ни прегърнат, да ни кажат, че ни обичат – и разбира се, да е вярно...

            Преди време попитах една моя позната какво ще подари на половинката си. „Нищо” – отговори ми тя. Достатъчно е, че има мен! Но мъжете вървят с допълнение, от нещо... дребно, но...

           Супер! Пак празник! Празник за... двойки! Ами тези, които си нямат никого? Освен, че през останалото време се чувстват потиснати и едва ли не – непълноценни (което не е вярно, но чувството...), сега  трябва да виждат навсякъде, откъдето минат, сърчица, балончета, плюшени играчки, които си казват колко се обичат...

           Но има едно успокоение... Все пак това е празник и на влюбените, и на зарезаните... Така че всеки може да празнува, каквото му се празнува... НАЗДРАВЕ!

              П.П. Освен това наближава 8-ми март – оригиналът!

 

© Мария Петрова-Йордано Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Празници да искаме..
  • Няма глупави или излишни празници. Скоро моя позната ми каза: "ми, к'во като е нова година, ден като ден" Да, първи следва 31-ви. Ама ако разсъждаваме така, къде е радостта от живота? Очевидно е, че всеки ден не може да се доказва това или онова, да се надяваш на ново начало и т.н. Ако го правим всеки ден ще се изгуби неговата изключителност, смисъл и значение. Предците в тежката си делничност са решили, че от време на време трябва да спрем, да се издигнем над ежедневните задачи и да празнуваме. Чрез ритуали, събирания, напивания, надбивания - няма значение. Празникът е в нас, в сърцата ни и в способността да сме жизнени и позитивни. За това има всякакви празници, на светии, на исторически дати, на чувства, на домата, на фалоса(не се шегувам), на раждане, на смърт и т.н. и т.н. Даскала ми по английски (англичанин) каза,че те не честват именни дни и много се кефи на големите наши празници - Никулден, Богоявление и Ивановден, Гергьовден и т.н.
    Празнувайте, радвайте се, това поражда повече любов и повече поводи за празници.
    Наздраве
  • "Супер! Пак празник! Празник за... двойки! Ами тези, които си нямат никого? ".....
    Е..., ще пият червено вино...
  • Може би нещо се е изгубило в превода
    Ако го озаглавим - "Празника на споделената любов" ... има смисъл и то многооо
  • Толкова си права, Мария! Любовта е перманентно чувство!
  • Права си, Мария!
    Подарък може и без повод...когато е само на определени дати...май си откупваме липсата на чувства!
    Поздрави!
  • Напълно съм съгласна с всичко, което казваш, най вече със " става въпрос за празник на ВЛЮБЕНИТЕ, а не на ЛЮБОВТА".
    Любовта няма нужда от специален ден,
    защото тя прави дните специални!
  • Мисля, че освен с чисто търговска цел, този т.н. "празник", както и тиквения, си имат поне няколко пласта отдолу и са израз на определени явни и не толкова явни политики, т.е. са инструменти на пълзящо налагане на подобни политики. А те, политиките, едва ли са насочени в наш интерес...
  • Е как наближава 8-ми март, бе Марийче? Нали ужа само 1 път в годината искате подарък с цел доказване на любовта ни Демо версия - демо подарък
    Поздрав!
Предложения
: ??:??