17.06.2009 г., 21:10 ч.

Дилема 

  Есета » Философски
1955 1 4
1 мин за четене

Човечеството е изправено пред разрешаването на една дилема.

Един автор, Шекспир, е предал това на човечеството отдавна, чрез своя герой "Хамлет". Но хората гледат на този  проблем -голям и трудно разрешим - като на игра. Игра, но тя ще бъде основа, тя ще бъде решаваща за Вашето бъдеще.

Замислете се над този проблем, решете тази дилема, за да продължите своя път чисти и да не повтаряте грешки, които ще Ви разрушат.

Обич и братство

          или

омраза и война

това Вие ще изберете !

Животът е развитие, той винаги тече, видоизменя се. Той е енергия. Той е всичко, не се губи, само си мени формата.

Обичайте се взаимно. Недейте Вие да решавате, кои са добри или лоши. Всеки върви по свой път и всеки отговаря за своите грешки. Докато върви по своя земен и духовен път, човекът се среща или доближава до други пътища. От тези срещи трябва да се извлича съмо положителното, което взаимно ще продължи нашия път нагоре.

Творете, пребъдвайте и решавайте сами, къде и кога трябва да дадете от себе си, за да Ви се даде и на Вас. Научете се! Няма време! Творете с душите си!

Научете се да казвате Истината!

Само тогава вътрешния огън в душата Ви, ще бъде свободен и вечно жив.

 

© Сириус Надежда Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??